網頁

2014年2月3日 星期一

大年初一,接過財神金元寶

每年新年,我公司都會出動財神爺,十二生肖,大頭佛,向遊客大派金元寶和利是。


這當然也不會虧待工作人員啦,話晒新年都要返工喎。




不過今年新年,我因為要照顧瞕瞕,而且仍要工作,所以無乜準備,無佈置屋企,無買新衫新鞋,就連去男家親戚拜年,都係老公99代勞。


之前單身無論點輪班我都ok,但現在有時候覺得,這樣一直下去,過時過節都陪唔到屋企人,瞕瞕會不會因為我份工的緣故,而令佢在成長過程中缺失了一點甚麼呢。




我帶了金元寶回家,放在playmat上,引瞕瞕爬過來。果然,佢一見到閃閃發光的金子,雙眼也跟著閃閃發光。



金元寶拿到手了,瞕瞕笑咪咪;)





8 則留言:

  1. 恭喜發財呀, 祝瞕瞕快高長大, 身體健康
    瞕媽你心想事成, 青春常駐
    瞕瞕大個咗好多呀, 個樣好懂事, 叻仔呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都祝你地闔家平安幸福
      瞕瞕扮鬼扮馬至叻架佢, 哈哈

      刪除
  2. 新年快樂, 祝一家健健康康!

    回覆刪除
  3. 祝你一家健康快樂,心想事成呀!瞕瞕快高長大,聽教聽話!

    回覆刪除
  4. c 琪,新年快樂呀,祝你們一家新年身體健康,心想事成 ^^
    金元寶好靚呀,金光閃閃,襯晒新年呀 ^^
    我都係啊,以前我會全屋大掃除一次,今次冇咩時間,簡單打掃完就算了,heehee ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家咁話啦. 其實我舊年新年開工時都攞了個金元寶回家架, 打算每年收集一個, HEEHEE

      刪除