網頁

2014年2月7日 星期五

面包超人軚盤,練手指精細動作

之前打算買個玩具綁在bb車上,讓瞕瞕可以多點願意坐bb車。點知老公無意中同姑9提起,姑9就話佢有一個係佢個仔已經唔玩的,送俾我地。




最初的時候,這個玩具是被隨意放在地墊上的。瞕瞕雖然被它漂亮的色彩吸引,但就未識玩,只係將它推來推去。
 

今個月突然有一日,我做自己野,瞕瞕則在地上爬來爬去,我聽到一陣陣類似攪珠的聲音,便遁著聲音的源頭望過去,竟發覺瞕瞕有sense識點玩舊野了。


我仲叫老公同99快d睇下,但佢地話其實佢幾日前已經識玩啦。 


我覺得瞕瞕玩緊的時候幾得意,因為佢既神情幾專注,所以錄低了。回看的時候,我留意到瞕瞕的肢體協調不錯,佢識得先再左手固定件玩具,再用右手去撥弄。


然後就是明顯地,手指也開始有了精細動作。


第一段片他識得手掌微微內拱,撥動那個透明球球。



 

 
第二段片他識得單獨使用母指和食指,拉動那個轉轉。哈,好似大人玩戈d老虎機咁。





其實這類玩具都幾益智,因此應該要多給予有趣的東西,等bb不斷地學習新事物。


黎緊有幾類玩具我想買,包括繞珠,拍拍鼓,疊圈圈,觸感書,沖涼小鴨等,各位blog媽有無好介紹呢?因為選擇實在太多了,不知道哪個牌子的評價好。

5 則留言:

  1. 坦白講....以前其他媽媽分享小寶貝識玩玩具, 我會覺得佢哋好誇張, .........心唸, 小朋友最叻就玩架啦
    人.....唔親身經歷過, 真係唔會明
    我依家明喇
    同天下所有媽媽一樣, 見到bb 學識會樣事, 都會好開心, 好surprise, 好安慰,覺得bb好叻 好了不起, 同好想同人分享...hahahahaha
    以前明明覺得唔應該買咁多玩具, 但見佢識玩, 就會想買多幾款俾佢嘗試
    其實我見淘寶有好多都唔錯, 係外貿人貨, 我淘過啲書書同疊疊杯, 質量好ok喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 知唔知邊間D質素OK呀? 我又想淘呀

      刪除
    2. 好同意Oiyee所講呀,記得好耐之前有個奶粉廣告,話「BB有便便等我同人share先」,當時覺得好搞笑,但做左媽咪就覺得Bb做啲咩都好可愛好叻叻 ^^

      刪除
  2. 瞕瞕係咁搞個透明波波,好可愛呀!咁細個已經有用手指仔都叻叻喎,肚B以前都係成隻手掌去玩架
    淘寶Fisher Price啲疊疊圈ok架,有埋包裝但平香港好多呢!

    回覆刪除
  3. 係呀,見到自己bb識玩玩具,真的好想買多啲!(明明話唔可以買太多玩具!) 見到bb識得愈來愈野,就歸功自己買玩具係啱嘅,好開心架!哈哈

    回覆刪除