網頁

2014年2月20日 星期四

小情人

一如既往,2月14日的這一天老公寫了張情人卡給我,附送一盒馬卡龍。夜晚我們去了不夜天食自助餐,簡簡單單的慶祝。








以前看不起這種簡單的小圓餅,但現在好像中了馬卡龍毒,25元一個也捨得吃,其實一啖就無左lu。我還特地沖了壺淡淡清香的花茶,配合甜死人的馬卡龍,煞有介事地學人享受下,哈哈。


真的好開心有了瞕瞕這個小情人。他比我更會撒嬌,喜歡依偎在爸爸和嫲嫲的懷裡。









為了表達我對小情人的愛意,也準備了禮物送給他,是兩件木製玩具。第一件是六面積木盒,每一面都有野玩,就連裡面都有,真是內有乾坤。





其實個積木盒主要都係玩形狀配對,另外每粒積木上都有個小洞,可以穿針引線地將它們連了一條頸鍊。這個積木盒價錢略貴,我欣賞它的造工精細,邊角位設計打磨圓滑,唔甩色,無氣味。








第二件是繞珠架,原名叫做Bead rollercoaster,形容得好生動。它是適合很小的小朋友玩,捉住粒珠珠套上套落,好似過緊過山車咁。





我買這兩件玩具的原意,是想有d野可以吸引瞕瞕,讓他坐在playmat上,自己靜靜地,專注地玩下,唔好經常纏住大人抱。





瞕瞕最有興趣就係戈排算珠,佢成日伸手撥來撥去。


9 則留言:

  1. hehe, 你老公都好sweet呀, 其實簡單平淡係最好, 有埋暲暲呢個小情人其實一d都唔平淡架la, sweet sweet~

    回覆刪除
  2. 估唔到c琪老公高大威猛嘅外表,都有溫柔同sweet爆嘅一面,哈哈c琪公開左封情信,瞕瞕爸會唔會怕醜架 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實佢重點係想表達多左個寶貝瞕的開心之情, 全文都無特別肉麻的內容, 所以唔會唔好意思架

      刪除
  3. 好sweet 呀,有大、小情人,霖晒 ^^

    回覆刪除
  4. so sweet.... 依家好少人親手寫字啦!

    回覆刪除