網頁

2014年2月10日 星期一

小甲蟲。九個月大

氣溫突然跌到得七度,我心想是機會了!我馬上幫瞕瞕換上一套紅色甲蟲衫,在家影輯寫真。效果我都幾滿意,因為這就是瞕瞕平時的玩樂生活,和讓我熟悉透了的表情。


這套衫原本是準備給瞕瞕新年時著的,但點知今個新年熱到流汗,完全沒有用武之地。但又不可能留到明年再穿,如果真的一次也穿不了就白白地可惜了。
























在寒冷的天氣裡,瞕瞕也草了一點肥肉,哈哈。



8 則留言:

  1. 瞕瞕小甲蟲好可愛肥美呀,最尾張相夾到個下巴仔,都知瞕瞕儲埋唔少肥肉過冬呢 XD
    Btw,c琪屋企好大同好整齊呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 過奬了,我特登執好個廳先影架。平時比瞕瞕整到d玩具周圍都係,亂七八糟XD

      刪除
  2. 影得好好呀,最鍾意bb有雙下巴!

    回覆刪除
  3. 宜家影到咁多靚相,件衫抵晒啦﹗

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 套衫係人地暫存在我地家,要還架

      刪除