網頁

2014年2月3日 星期一

大年初二,兄弟姊妹聚首一堂

我地四兄弟姊妹,我是大家姐,有細佬,妹妹,細細佬。


好開心可以一齊食餐開年飯,難得地影左張合照。因為小朋友仲好細個,成日走來走去,要顧住佢地又搞到無望鏡頭,好難影的。




除左細細佬未結婚,我地都生左bb,而且全部都係仔仔。家族中男丁鼎盛。


值得一提的是我細佬個仔,可能平時少見面,赫然覺得佢大個左好多,他的成長更是超出我所預期。


才兩歲三個月,已經識講好多野,幾乎咩都識講,例如在街見到有人溜狗,佢嗲聲嗲氣地同媽媽講:其實我都好鍾意狗,不如我地都養狗好唔好呀?


咁細個竟然識用「其實」,「不如」這些連接助詞,我真的震驚了。


細佬手不離機,食飯時都手督督,佢個仔扮惡形惡相鬧佢:快d食呀!食飯唔俾玩手機。


跟住仲拍飛佢部iPhone,哈哈。


另外佢仲識背普通話版既唐詩,發音當然是標準的,佢跟住玩具音樂鼓學架。個鼓佢幾個月大玩到而家,真係不會吟詩也會偷了。




俗語話三仆六坐九扶籬,但事實每個小孩子的成長軌跡也不一樣,只要唔好偏差太遠就ok了。況且即使較早識翻身、爬、企、行,也不算甚麼,也許只是比較強壯罷了。最終能體現一個孩子比同齡兒童超前,是他會不會更早地識講野,連字成句,語意豐富。因為這關乎著他的大腦發展,育兒書是這麼闡述的。


雖然佢只係年尾出世既細b,但佢既智慧,好明顯係一點兒也不比年頭的大b差喎。唔通這就是傳說中的早慧兒童?
 

我細佬亦都係一個好聰明既人,遺傳的力量在佢個仔身上表露無遺。


俗語又話,外甥多似舅。瞕瞕同舅父細個時都幾似樣架,我同老公都話如果瞕瞕大個似舅舅咁叻就好嘞。



7 則留言:

  1. 外甥多似舅.. haha, 兩張相真係勁似喎... 有99%~!!

    回覆刪除
  2. 嘩,原來c 琪係大家姐,你家就好啦,有咁多兄弟姊妹,過年過節一定好熱鬧、好開心 ^^
    個個都生男,都幾好呀,感覺好生猛呀~
    瞕瞕同舅父真係好好好好好似呀.......仲有啊,真係愈睇你同你妹妹愈似添..... ^^

    回覆刪除
  3. 瞕瞕真係好似舅父喎!咁有冇同你地細個啲相比,似邊個呀^^?

    回覆刪除
  4. 瞕媽同妹妹好似樣呀
    原來你係大家族, 咁快啲生多幾個啦, keep 住個家族壯大嘛

    回覆刪除
  5. Seekin要生番個妹妹陪瞕瞕玩!

    回覆刪除