網頁

2014年2月11日 星期二

意外

上星期老公放假,在家裡看顧瞕瞕,下午的時候他自己大意地睡著,任由瞕瞕在大床上爬爬,便爬到地上了。簡單地說,即係碌左落床。幸好沒有甚麼大礙,只係額頭撞瘀左少少,實則驚多過痛。


跟住尋日返緊工時,老公打俾我話瞕瞕個心口受左傷,流緊血。。。成件事件的經過其實很長,要追溯到年頭戈次肚痾,唔知係咪低抗力低左既關係,瞕瞕心口上起左個紅印,好似過敏咁。幫佢搽過zinc oxide好返。


但近日氣溫急降,個印突然又紅又腫,瞕瞕係咁R。99見狀便幫佢搽左d藥膏,問題係佢搽大人用的藥膏。結果個印就那爛左,仲流血,愈搞愈嚴重,這次真的非看醫生不可。
 



本來我諗住帶瞕瞕睇鏡湖,點知個個都話佢地會開類固醇,很多副作用,又話會叫我地取皮膚樣本做化驗,搞一大輪,聽到都驚。


當時係三,四點,山頂急診最少人,佢地開藥普遍安全,咁啱朋友又在當值,便決定去兒科急診。


一掛完號就即刻分流,分流個金髮姑娘見到個傷口話"oh no, poor baby..",話因間要洗傷口;再坐左十幾分鐘就到我地,差唔多唔駛等。


朋友先睇左個傷口,又細心地睇晒瞕瞕全身,搵唔到其他紅印,覺得過敏的機會比較微,另外她說癬之類也不會長在那個位置。由於已血跡斑斑,所以好難睇到係乜,都係處理好傷口最重要,以免進一步發生細菌感染。




她吩咐了男護士幫瞕瞕洗傷口和包紮,他的手勢好好,瞕瞕好似唔覺得痛咁,不過我都有讚佢係勇敢的孩子。


傷口唔可以濕水,仲要日日返去衛生中心換藥。呢幾日咁凍,或者唔駛沖涼。


這件事我雖然心痛,但不會怪責99。講真佢又點會識呢?我話你枝藥膏唔係唔好,而係勁得滯,瞕瞕咁細個受唔到呀。佢問我咁醫生搽既藥膏放喺邊呀?下次搽戈d啦。


好好溝通,平靜地處理問題,老人家都肯受教既。

21 則留言:

  1. 陰公豬呀, 睇見到心痛, 希望瞕瞕快啲好返啦
    咁搵到究竟咩原因未?

    回覆刪除
    回覆
    1. 好左好多啦,謝謝關心。不過而家都仲要包住個傷口,以免瞕瞕自己meet損。

      刪除
  2. 明明好番,點解又損番架?
    希望快d好番!
    一仔依排d汗疹比佢R到都損晒,我都頭癢緊點算?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔知呀,小朋友總有d神秘傷痕。
      點解而家天氣咁熱,都會有汗疹架?

      刪除
    2. 可能变成濕疹了,但之后轉搽了最平的双妹唛雪花膏,现在终於好得8899了。

      刪除
    3. 早!我地幾個blog 媽媽打算買巧虎教材,請先參考肚B媽介绍,如你有興趣,請facebook add 我,lauywa@yahoo.com, 名叫Annie Lau

      刪除
    4. 去HK,$2180,去澳門 $2400,3月31前截order

      刪除
  3. 都係o既,老人家唔識,而且佢都唔想,希望瞕瞕快d 好番~

    回覆刪除
  4. 睇到真係好肉痛呀,希望暲暲快D好返啦﹗

    回覆刪除
  5. 睇到好心痛呀!暲暲好勇敢呀,希望佢快 D 好返!

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望佢一直會係個勇敢的男孩子。

      刪除
  6. 咁大撻,真係好心痛,希望瞕瞕快啲好番

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好心痛架,好在好返左好多。

      刪除
  7. 好心痛啊~ 希望瞕瞕快啲好番~
    同我覺得成件事你處理得好好, 叻媽媽!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你,近期你好似少update左柑b既?

      刪除
  8. 睇到都心痛呀!知道咩原因未?

    回覆刪除
    回覆
    1. 未呀。不過個傷口好左好多啦,要keep住搽藥膏呢。

      刪除
  9. 睇見都痛,不過媽咪個心仲痛 >_<
    不過你99都唔想,有時老人家even我老公都冇依啲sense,覺得大人搽得BB都搽
    最緊要睇左醫生,瞕瞕好叻仔冇喊!

    回覆刪除