網頁

2014年2月4日 星期二

八個月大,爬行大進展

之前還很擔心瞕瞕唔識爬,會跳過爬行這步,而直接學企、學行。如果真是這樣就無咁好,因為bb在學爬既過程中,同時也在練習手腳既協調,而刺激大腦前額葉功能區域,對將來精細動作有良好影響。


在長久的盼望中,瞕瞕終於在八個月大的某一天,爬出了他人生的第一步。他的動作就好像條蟲蟲那般蠕動著,隨著他逐漸掌握到要領,在接下來的一個星期中,他愈爬愈快,現在已經可以隨心所慾地爬到佢想攞野的地方了。





瞕瞕的這組爬到姿勢,學名叫做「腹爬」,因為佢個肚仔係貼地的。不過我相信佢爬多了,好快就會識另一種「跪地爬」法,即係單手單腳交替咁爬,又叫「單膝爬」,這樣會更好。





瞕瞕學爬的過程並非偶然,我在中間也用過很多方法。包括用玩具引他(iPad,手袋,奶咀最有效),用自己的掌心貼住佢腳板仔,讓他向後踢,就自然有向前爬的衝動。


我一點兒也不介意瞕瞕咁遲先學爬,好過無啦。




11 則留言:

  1. 天朗當時好喜歡爬, 爬得好快, 但天穎就暫時唔係好願爬, 好多時爬兩下就坐起身, 我都希望佢爬多D呀.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 就算遲d瞕瞕識行, 我都會再比佢爬多d...一日100-200米吧!
      但瞕瞕未識從爬變坐的, 所以佢先至不斷咁爬呀

      刪除
  2. 好叻呀好叻呀,瞕瞕得好好呀,patpat 仔隻汪汪好可愛添,heehee ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 瞕瞕條PP褲我在淘寶買架, 13蚊人仔一條, 我好似買左五條, 不過這牌子經常偏小, 好在我買左最大的24M (即24個月大的size), 而家啱啱好^^
      我不久前又再淘多十條其他牌子的PP褲, 預留俾瞕瞕夏天著, 10蚊以下一條, 我買左十條先100蚊...因為冬天買夏天野係特別抵的.
      你都可以去淘寶睇下呀, 巨龍咁靚仔, 著乜都好睇啦

      刪除
  3. 瞕瞕唔算遲啦,肚B成11個月先爬添 XD
    瞕瞕都爬得好好喎,我記得肚B剛開始學爬個肚都痴住地下響度「懶」架咋,真係叻仔^^

    回覆刪除
  4. 其實八個月識爬唔算遲吖,好叻叻㗎啦!繼續努力!

    回覆刪除
  5. 好似話爬多d 第日心肺公能都會好好多

    回覆刪除
  6. 暲暲叻仔﹗媽媽又可以放下一舊心頭大石啦﹗

    回覆刪除
  7. 蛇仔明都係近8個月先爬, 都係用個肚行, 我覺得佢成隻企鵝咁, haha

    回覆刪除