網頁

2014年1月26日 星期日

超簡易bb燉蛋食譜

謝謝小kim媽的分享。我今日放假,學佢動手整左個燉蛋俾瞕瞕食,作為飯後甜品。
 

雖然我唔係太識煮飯,但這個燉蛋的做法只是非常簡單,非試不可。


切記一歲以下bb不能食蛋白,因為蛋白份子細,會從腸道透析入血到皮膚,導致嚴重過敏。蛋黃就唔怕。


講番做法。蛋黃一個,配方奶30ml,大火蒸五至七分鐘,搞掂。瞕瞕超鍾意食囉,暖暖滑滑,仲快過食米糊。



謹此分享一下。

8 則留言:

  1. 真係好簡單喎~見到暲暲食到四萬咁口,又知真係好好味

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀下次試下加d湯落去,變化下口味

      刪除
  2. 嘩,好好咁啊,等我又搵日試下先,heehee ^^
    原來一歲以下bb不能食蛋白....好在你講喳,我真係唔知啊...... ^^"

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀一歲以下bb食野有好多禁忌,要小心d

      刪除
  3. 回覆
    1. 下午茶或飯後甜品都得,亦可以用水或湯去開蛋

      刪除
    2. 我唔敢俾住, 怕點都會有少少蛋白殘留

      刪除
  4. 水太太祝你馬年快樂﹗一家平安﹗身體健康﹗瞕瞕快高長大﹗

    回覆刪除