網頁

2014年1月24日 星期五

瞕瞕的第二本書

繼"瞕瞕的第一本書"(布書)後,本來我想再買些發聲書、觸感書給他,但因為生活實在太忙,而又有很多其他吸引的玩具,所以就一直沒有行動。


剛啱美贊臣寄來了半歲禮物,正好是一本書(膠書)。我拆開了便隨手放在瞕瞕坐著的high chair托盤上,他好奇地一頁頁翻著,每翻過一頁又停低睇下,好似真係識睇咁,難道是遺傳了老媽我的閱讀嗜好。








有blog友話本書可以在沖涼時玩,唔怕整濕架。哈哈,係喎,不過而家天氣冷,沖涼要快手快腳,等遲少少暖返d先啦。

6 則留言:

  1. 新玩具,又有教育意義~~

    回覆刪除
  2. 我都有依本沖涼書,原來佢會改版喎,啲公仔唔同左架~
    我同肚B沖涼都會畀佢玩,不過係防止佢企響身架咋,所以都係快沖唔會畀佢慢慢睇

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁勁咁都比你睇到改左版,我都無乜研究d內容,瞕瞕仲留心過我:p

      刪除
  3. 哎呀....我見好多blog 存仔都有呢本書書呀....希望我都可以快D 收到啦,好得意 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 半歲禮物黎架,巨龍剛過半歲應該就快收到

      刪除