網頁

2014年1月20日 星期一

二零一四第一個月有點灰

由於這個月我在機場輪值,而且返好多夜更,所以同瞕瞕相處的時間,是前所未有地大幅度減少,加上交通路程遙遠,漫長。。。使我經常在巴士上胡思亂想。


這種不安的感覺到底來自哪裡,其實我都唔係太清楚。不過朋友話問多自己幾次,總會找到原因。我估重點可能係: 


一)驚99因此湊多左會咋形。


二)即將要面對三月份的托兒所招生(類似你地既N班),學位極度緊張,中間還有很多不明朗因素,令人倍添壓力。


三)自己工作時間長左,好似miss左瞕瞕一些成長片段咁,不能再步步緊貼佢,開始要接受嬰兒的成長係順其自然,唔係所有野都可以在我掌握之內,從中產生了失落感。


四)有時睇其他媽媽的blog,知道人地真係用心做左好多野,相比我好似沒有盡全力,覺得自己做得不太好,但在精益求精的過程中,我又很容易感到疲倦,然後又繼續跌入自責的循環。


以上這麼多點,全部都係同個仔有關,原來一旦有了孩子,生活乃至精神層面都是被他牽絆著。

12 則留言:

  1. 原來一旦有了孩子,生活乃至精神層面都是被他牽絆著 -------同意 x 1000000000000
    原全冇咗自我, 有時仲會有少少guilty, 因為我已經將蛇仔爸抛諸腦後
    一月初時家父急病入院, 一吓間要安排自己湊返個仔, 週身唔得閒, 有時仲淘唔出時間去醫院探爸爸(因為唔方便帶蛇仔明一同去醫院), 嗰吓感覺好難受, 覺得自己做得唔好, 樣樣唔稱職, 唔係一個好媽媽, 唔係一個好女兒, 由於成日心不在焉, 我唔係一個好員公...............呢一切, 都因為有咗個仔開始....唉....
    咁早俾瞕瞕返學拿? 我仲未唸呀, 雖然身邊人都叫我快啲唸定, 我自己就唔想迫個仔咁早去學校, 我想佢自由自在咁自由發揮, 不用學習啲唔係bb level 嘅知識, 不用去被老師規管....但有時只能嘆句身不由己, 依家個社會風氣, 加上自己要返工根本冇時間陪個仔, 老人家或多或少都會縱, 所以n 班應該都係無可避免
    其實我真心認為你都有好盡力為個仔做好多嘢, 你好有準備, 睇好多參考書, 有好多我唸都冇唸過嘅knowledge 都係你喺blog 度分享
    唔好唸咁多啦, 大概係你遠咗返工掛住個仔, 放假黐返個仔就冇事喇
    加油

    回覆刪除
    回覆
    1. 係時我得好少時間陪父母,所以都好guilty。而家你爸爸無事了嘛?隨著自己父母年紀愈來愈大,個仔仲咁細個,有時候遇上這些事,心情會很複雜。
      如果托兒所真的收瞕瞕,到時佢至少已一歲兩個月,都OK既。無論如何都要讀到托兒所,因為報K1會要求你交托兒所紀錄,交唔出的話,張報名表會被當作廢紙處理。。。雖然離報K1仲有好長時間,但根本而家就要舖定條後路,點可能無壓力。我唔知到時結果係點,只知會盡力做足。

      刪除
  2. 呼...小左時間陪瞕瞕,明白你一定會好掛心,怕自己做得不足,不過講真啊,C 琪你已經好叻叻了,適應都要時間,加加油呀 ^^

    回覆刪除
  3. 我都明白,我都成日怪自己做得唔好,但老公就話我已盡力,唔好亂諗野!至於第四點,要知道好多blogger 都好神級,大家工作不同,不能相比,我老公成日話乜你啲blogger 咁勁嘅,又話我畀blogger "教壞",仲叫我唔好成日睇人地blog,哈哈!講真,見你寫嘅野,知你好緊張個仔,係一個好媽媽!盡左力就不用自責

    回覆刪除
  4. 傻瓜~ 有時候有好多嘢都唔到我哋去控制,只要盡咗力,暲暲係會感受到你對佢嘅愛...
    而且你咁辛苦做嘢,都係為咗暲暲嘅將來,佢大啲一定會明白,加油!!!

    回覆刪除
  5. 返夜更返到幾時呀? 返幾點放幾點?
    一仔爸每7天都要返2-3天夜班,9pm-8am,變了白天醒前同醒后先可同一仔玩,都ok!

    回覆刪除
  6. 不必同其他人對比呀~
    有時我也有在羨慕有些ftm 可時時刻刻跟bb在一起。
    不過細想除了在經濟上不可行, 我對家事也沒興趣。

    其實媽媽快樂才有快樂的孩子~
    大家也在努力學習中, 一起加油!!

    回覆刪除
  7. 真實冇100%完美的媽媽,只要自已盡了力,用心去愛孩子,已經足夠了。有好多時都係你睇别人好,别人睇你好吧!有D媽媽可能好叻做家務,但脾氣不好,可能有D好識教小朋友,但完全不懂煮飯做家務,所以放鬆點吧,無論怎樣孩子都會慢慢成長的!

    回覆刪除
  8. 唔好同人比啦,最重要係真心愛仔仔同家庭,自己盡力就得啦!

    回覆刪除
  9. 加油呀,做雙職媽媽真係唔夠易﹗多D欣賞自己呀,盡晒力就得﹗

    回覆刪除
  10. 呢年幾湊仔經驗所得係做媽媽切忌同人比,一比較自己同小朋友都會唔開心,只需要問自己係唔係已經盡咗最大嘅努力畀最好嘅嘢暲暲就夠,你嘅愛佢一定會感受到,放鬆D呀﹗

    回覆刪除
  11. 我覺得你已經好叻架喇, 我好多嘢都係喺你度學返嚟架

    回覆刪除