網頁

2014年1月13日 星期一

第三隻牙



影完呢張相既下一秒就係俾隻小鬼咬左啖。牙膠又唔要,成日捉人咬,而家仲奸d添,趁你不為意偷偷地咬下你。


被咬是一種甚麼感覺?bb的牙仔咁細隻,唔會好痛既,只係吉吉地。


昨日,也就是最近一次被咬時,我feel到我隻手指上下都有d吉吉地,跟住我就發現原來瞕瞕上面都出緊牙仔啦,即係第三隻牙。




d書話通常第九個月會出第三隻牙,而家瞕瞕都未夠八個月,算唔算早呢?我諗我都係時候去買定bb牙膏,幫瞕瞕清潔牙齒。

9 則留言:

  1. 瞕瞕出牙都出得快喎,嗰時妹豬成10個月至出牙仔

    回覆刪除
    回覆
    1. 係架我都估唔到佢咁快... 但佢仲未識爬呢, 要加緊訓練至得

      刪除
  2. 瞕瞕出咗牙個樣大個仔咗咁呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時覺得佢已經係一個頑童啦, no more baby innocent lu

      刪除
  3. 瞕瞕咁快出第三隻牙仔啦!
    宜家咬仲未痛,到上下門牙都出左咬落勁痛架,搞到宜家我都唔敢幫佢抹口@@

    回覆刪除
    回覆
    1. 好搞笑, 瞕瞕輕輕咬你一啖, 又會擰轉頭望下你有咩反應.. 可能驚你嬲, 佢應該唔敢出盡力咬呱

      刪除
  4. 叻仔呀,咁快有咁多牙仔 ^^
    原來比bb 咬係咁o既feel....好期待啊~~~

    回覆刪除