網頁

2014年1月11日 星期六

玩轉地心吸力

印象中,瞕瞕在一、兩個月前開始發現地心吸力這回事,他會將手中的玩具丟得老遠。


在近日,瞕瞕更沉迷於這個遊戲,不論俾咩佢都會特登丟走。不過我知道這是嬰兒智力發展的一部份,其實他要體驗地心吸力,還學會了四周尋找那件失落的物件,從中明白物體恆存的概念,所以我是不會阻止他的,而且我不斷地把東西拾起交回給他,他又再丟走,並樂此不疲。。。


有日拍抵左呢段同瞕瞕一齊玩耍的片段,個波波係爸爸送給他的,160蚊我覺得有少少貴,都是因為瞕瞕在bb店摸過之後就不肯放手了,最後非買不可,哈哈,如果次次出街都咁樣要拎走一樣野的話,爸爸好快破產的了。



6 則留言:

  1. 瞕瞕真係玩得好開心喎,咁都值得買呀!
    我阿爸仲吹脹,見肚B拎住想走出門口就畀錢,買左盒好唔靚嘅聖誕波波,我事後同阿爸講要教肚B而唔係佢拎咩就買(啲波波最終又成為垃圾)

    回覆刪除
    回覆
    1. haha.. 點解肚b會睇中d咁唔靚既聖誕波波? :P

      刪除
  2. 哈哈,瞕瞕堅開心呀,好可愛呢 ^^

    回覆刪除
  3. 瞕瞕玩到咁開心,呢$160抵比!!

    回覆刪除