網頁

2014年1月7日 星期二

肚痾算唔算病?

有一晩臨訓前,瞕瞕在bb床上砵左幾下,我心想,該不會是這個時候有便意呱?應該係放屁而已,加上瞕瞕都無扭計,照訓可也,我便沒有為意。


第二天一早便發覺瞕瞕賴左pat 屎,而且pat pat又紅又腫,我個心即時感到內疚,因為我知道係up住成晚先搞成咁。


但事情並未完結,同一日裡面,佢又痾多幾次,每次只係得少少。老人家話哞牙仔係咁,正常個喎,見佢又無發燒,便由得佢了。


如是者又再過左一天,老公同我趁天氣好帶瞕瞕去公園玩,但點知玩玩下佢突然扭計喊,又抱又孭都唔制。我地估佢可能扭眼訓,帶佢返屋企休息下先。未開片已知佢又賴左,滲濕了一片,好在冬天d衫夠多夠厚,先無整到面衫。由於當時已是傍晚,所以我地決定等第二日一早先同佢睇醫生。


十點鐘出發,在鏡湖門診掛號時意外地見到宋冬其醫生有當值,聽講佢係成個兒科最好的醫生,但係輪候號要等30個。。。唔理,照掛左先。


姑娘探熱後話無發燒,仲叫我地唔行開,因為好多人電話預約左宋醫生,但其實未黎。結果變左第四個就到我地。其實我已忘了宋醫生講乜,總之佢既意思係唔嚴重。唔駛半個鐘已睇完醫生,只係在藥房攞藥等左好耐,最後差唔多要一點先走得。


由於我這個媽媽沒有餵藥經驗,好自然地認為飽肚先食藥,點知d藥太難食,嘔到一身都係。講真瞕瞕咁大個先係第一次嘔咋,情況好似山泥傾瀉咁,差d嚇si我。擔心之餘,跟住仲要執拾了一大輪,重新餵飽瞕瞕,累上加累,有些欲哭無淚的感覺。


即使醫生話唔嚴重,但都要痾返三五日至好。一包Pampers M碼尿片一星期唔夠就用晒,換片已經換得好密,可是無奈瞕瞕個pat pat都係損左。。。唔係,正確既講法係潰爛左,甩皮,流血戈種,每次幫佢搽藥佢都痛苦地叫喊。


痾到第五日,有次一解開條片,看見裡面有血,叫埋99黎睇,佢同樣分唔到係痾血定pat pat d皮膚損左出血,唯有睇多次醫生。


第二次決定睇山頂,皆因我都想了解下兩邊醫院的情況。這是一個不幸之夜,正常在山頂睇兒科急疹,個零鐘就搞掂。但這晚有很多小朋友縫針case,一個就hold住左醫生半個鐘,結果我同瞕瞕等左4個半鐘,真係由日落等到半夜。最慘係我無預期要等咁耐,連bb車都無帶上去,等等下瞕瞕仲訓左兩個鐘,我只可以單手抱住佢,第日隻手痛到已抬不起。無論如何,以後凡係要等待既野,都一定要推埋bb去。


期間都有d有趣既野。坐我隔離個bb 9個月大,自己在唱歌仔。瞕瞕好鍾意人地d小朋友,想交流下,便大聲叫嚷回應。勢估唔到人地個bb就咁俾瞕瞕嚇親,將臉埋在媽咪心口哭泣。瞕瞕見個bb喊緊,扮個鬼臉吐下舌頭,便擰轉頭聊另一邊個姨姨。個姨姨稍為俾少少反應佢,佢興奮到手舞足蹈。全場咁多病童,我估佢係心情最好既一個,根本一d都唔似有病。


終於叫到瞕瞕個名,首先姑娘幫佢磅重,頑皮的瞕瞕踢到個磅的兜砰砰聲,姑娘鬧佢曳,叫佢坐喺度磅,而家瞕瞕重8.4kg,依然是個中碼b。


醫生話呢個季節好多bb都肚痾,不必過份緊張。至於出血既問題,係便便出得太快,衝破了肛周表皮血管所致。同腸胃出血無關,令我鬆了一口氣。醫生無乜點開藥,主要開左d消化酶之類,只要腸胃免疫功能恢復,就自然停止肚痾,我都十分buy山頂的做法,bb食咁多藥的確唔好。


時至今日已有一個星期多,瞕瞕完全好返晒,無再痾了,只係等pat pat 損左戈層皮自己生返埋。不過痾左咁多日,係咪瘦左呢?




人地話bb六個月大之後,從母體帶來的抗體用完就開始多病,等睇病時隔離個姨姨仲同我講,只要不是輪狀病毒痾到脫肛脫水,少少肚痾唔算病。遲d一入托兒所,有集體感染危機,更加一日病到黑!而家就當係預習下睇醫生程序同照顧下bb啦。
 





13 則留言:

  1. 龍BB都肚痾左3日,又係pat pat紅損晒!

    回覆刪除
    回覆
    1. 醫生話今期好多bb都係咁,而家龍bb好返晒未呀?辛苦晒媽媽了

      刪除
  2. 搞到pat pat爛真係好難唔肉痛,不過BB肚痾真係好常見,可能係出牙可能係奶粉唔啱,最緊要佢無其他病徵,我試過兩次都係自己搵到原因就無同佢睇醫生,等佢自己慢慢好返

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該唔會奶粉唔0岩呱,都食左個半月了,但就係搵唔到咩原因,因為瞕瞕的飲食習慣無改變過呀,而佢d牙膠都有消毒,手仔又有幫佢抹。。。可能真係哞牙仔啦,但就真係唔知出牙同肚痾有咩關係,不過個個都係咁講。

      刪除
    2. 牙仔屎係酸酸叔叔咁寧捨臭㗎,我估係佢因為要出牙,身體個機能都要打仗,所以影響埋腸胃啦

      刪除
  3. pat pat 紅可以買枝 Zinc 膏, 塗厚少少, 每次便便完一係用水洗, 一係用綿花 (要整濕少少)清潔, 之後同乾淨tissue印乾塗藥膏...

    呢隻藥膏可以幫助隔開便便唔使直接整紅pat pat, 醫院姑娘教

    回覆刪除
    回覆
    1. 兩間醫院都有開Zinc藥膏比我地,都好work,謝謝你告訴我原來這藥膏的作用原理。

      刪除
  4. 一仔上次肚痾係腸胃炎!
    痾到pat pat損晒,真係心痛,亦可搽凡士林。

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次醫生又無話係腸胃炎喎,淨係話轉季好多bb都係咁喎。。。
      本身我都想搽凡士林,俄羅納英之類,但見醫院比左Zinc膏,就只搽Zinc膏了。

      刪除
  5. C琪好本事,由細碼到中碼,真的唔簡單,叻叻~~ ^^
    體會到你的心情啊,嗚....想哭.....巨龍都腸胃炎,好擔心.....嗚嗚......希望大家都身體健康.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 巨龍好返未呀?唔通又係出牙作崇?

      刪除
  6. 肚屙會關季節事呀?肚B未試過齋肚屙,通常都係連帶傷風果啲,我以為係食錯野先會肚屙呢。
    屙到見紅真係好心痛,希望瞕瞕快啲好番!

    回覆刪除
  7. 真係睇見你形容都肉痛呀
    依家做咗人呀媽, 乜都担心一餐, 雖然知道小朋友梗會有病痛, 但都係好肉赤
    不過....好在細路新陳代謝快, 好快會好返, pat pat 再次光滑, 冇事冇事

    回覆刪除