網頁

2014年1月16日 星期四

破涕為笑

瞕瞕不見了媽媽(躲起來了),難過得擠出了一滴眼淚,表情惶恐地四處張望,尋找。很神奇,我竟然撞手神拍低了這一幕,倒帶回看又回看,突然間我覺得很震撼,因為我從他的眼神讀懂了一切,感到被需要被依頼。然後我不忍心便自動現身了,瞕瞕見返媽媽,小臉上立即展現出大大笑容,還開心地哼起歌來,吚吚呀呀。小孩最是天真,總能打動我心。





8 則留言:

  1. 回覆
    1. 婆婆有時會話我, 做咩喊緊都仲影? 叫我快d氹佢呵返佢

      刪除
  2. 作為媽媽,見到呢個情景,真係冧到講唔到嘢

    回覆刪除
    回覆
    1. 尋日我出門口返工, 瞕瞕明明玩緊, 見我有離開的動作, 都即刻變得警覺, 跟住哇哇大哭...我剎那竟有一點感動.. 係咪變態?

      刪除
  3. 嘩, sweet 爆呀~
    睇睇吓, 瞕瞕似多咗你喎媽咪

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 蛇仔明呢排幾好嘛? 快d update下佢啦~
      其實瞕瞕似我定似爸爸, 真係五五波架咋~~

      刪除
  4. 瞕瞕真係好愛媽媽呢!我都好鍾意影包包喊,哈哈

    回覆刪除
  5. 真係好冧呀!肚B淨係知我出世唔帶佢去玩先會喊(喊係因為冇賣甩佢),我都想肚B係唔捨得我而喊呢~

    回覆刪除