網頁

2014年1月9日 星期四

識爬兩步

而家好多人都鍾意在Facebook分享自己既野,我亦經常被人地個bb的成長片段洗版。我有個朋友個女,四個月大已經坐得好穩,又有個舊同學個仔,五個月已經爬得好快。。。


但瞕瞕剛滿七個月戈時,坐又未坐得穩,爬就更加一d都唔識。由於有先入為主的比較,搞到我曾一度好鬼擔心,唔知瞕瞕係咪遲緩發育,為此不斷請教有經驗人仕,甚麼方法也試過了,包括買新玩具吸引佢(隻衰野超級貪新忘舊,遲d再講),推佢隻腳,幫佢托起個肚等等。


其實我好驚瞕瞕會skip左爬既過程,直接學行,咁樣唔係太好,因為有資料顯示,有自閉、過度活躍症之類問題的小朋友,回顧佢地在嬰兒時期,大都沒有經歷過爬這個階段。


當然,我的意思不是說唔識爬就會變成自閉,或者全部唔爬就學行既小朋友都是自閉。否則就本末倒罝,以偏概全。


自閉本身係一種統感障礙,正是這種障礙,先造成bb唔識爬。我唔知以上我睇返黎既資料係咪真,只知自己有點悶悶不樂。事關老公父系家族戈邊同一個generation已有三個case!


所以我盡了所有努力之後,就無時無刻都在留意瞕瞕的進展,盼望佢早日爬兩步俾我睇,安慰下我這種忐忑的心情。


由於近期返緊夜班,日間可以自己湊返瞕瞕。尋日中午陪佢訓教教時,佢自己在張床度好似條蟲仔咁典下典下,我便馬上影低左呢一幕。我相信這一連串的動作是學爬的前奏,我覺得佢會好快識爬。Yeah!加油呀叻仔。


6 則留言:

  1. 快㗎啦﹗快㗎啦﹗繼續加油呀﹗

    回覆刪除
  2. 瞕瞕好快識架啦,其實佢都唔算遲呀,肚B 7個月先識翻身添,雖然之後啲發展都慢過人,但佢好健康精靈我又覺得冇乜野,始終每個B發展唔同呢

    回覆刪除
  3. 蛇仔明都未識爬, 但同瞕瞕一樣咁樣趷吓趷吓個pat, 我覺得應該好快就識喇, 放心

    回覆刪除
  4. 搵野引下瞕瞕,佢會爬得快D 架....我試過用巨龍鐘意o既玩具引佢,佢爬左幾步,好可愛,heehee ~~

    回覆刪除
  5. 叻叻呀,依個姿勢好快識爬喇,加油!

    回覆刪除