網頁

2014年1月24日 星期五

一通令人心碎的電話

今日下午工作很忙,但手機不停咁震,我瞄到來電是個陌生號碼,本來想由得它跌入留言信箱,但對方毫無收線的意思,好似好重要咁,我唯有硬著頭皮接聽。


以下是對話內容:


你個小朋友叫咩名呀?
黎逸瞕。
我地係鏡湖醫院打黎。。。


莫非發生了甚麼意外??我嚇到魂飛魄散,明明瞕瞕同嫲嫲喺屋企,好地地架。 


但點解係醫院打俾我交代,唔係99??


唔通佢地一齊出左事???


正當我腦子極度混亂之際,完全不懂得反應。戈邊又話原來搞錯左,即刻cut我線。 


那邊確實有緊急情況,有小朋友突然入院,院方需要聯絡父母or監護人,只不過佢地禁錯了號碼。

 
我呆在空氣中,但湧出的眼淚已收唔返,係咁流。


稍為冷靜後,我馬上致電回家,99湊住瞕瞕,安然無恙的呀。


無端端受到咁大驚嚇,我覺得差d癲左。就好似小朋友已經返左學,但學校突然打俾你,話你知佢整親,撞穿頭,跌斷手腳咁咁咁。
 

這使我想起另一件事,都有成五、六年前。那天上午我原本預約左睇牙,但診所內遲遲未見牙醫蹤影,而且亦有其他人等緊佢。我諗住離去的時候,牙醫又突然匆匆回來。


佢向我地解釋朝早發生左d事,話說佢一開門就收到醫院電話,話佢個十二歲既仔在學校腦充血暈左,正在急救中,而佢需要立即去銀行過數,作為醫療費用。佢一放下電話便立即趕往銀行和醫院,路上佢諗住先打返學校問清楚件事,點知根本無呢件事。而且校方為了讓他釋疑和放心,更特意從課室找來他兒子跟他在電話裡講了幾句。


當然發生在牙醫身上的是騙案無疑,我仍記得他複述這件事時,雙眼泛著淚光,手也有點顫抖。其實那一刻我已看穿騙徒是多麼懂得捉住父母的心理,孩子是他們的一根軟肋。現在自己做了母親,遇上類似case,就更加明白了這是怎麼樣的一種感受,真的,真的很難受。即使在寫這篇blog的時候,仲有d想喊。


終於放工回家,見到寶貝瞕~




6 則留言:

  1. 嘩,真係好得人驚呀﹗好在瞕瞕冇事,一樣咁健康精靈﹗

    回覆刪除
  2. 好彩全部都無事!
    医院打錯电話,好離谱呀!

    回覆刪除
  3. 個電話真係嚇鬼死人咩~~~真係心都離一離呀!!!不過好彩無事咋

    回覆刪除
  4. 嘩,真係嚇死人呀~~好彩係假架啫

    回覆刪除
  5. 好彩唔係真,唔係真係唔知點算好

    回覆刪除
  6. 哇....比在我一定顛左.....@@"
    但點解醫院會打錯電話架....@@""

    回覆刪除