網頁

2015年1月13日 星期二

玩貼紙書的樂趣

第一次淘貼紙書,是為了搭夠郵費;第二次也是。因為貼紙書很便宜,大概5元一本,如果我還差10元才能包郵,我會拍兩本,如果差20元,就拍四本,前前後後共拍了十多本,哈。當初沒想到瞕瞕會咁鍾意玩,而且透過貼貼紙,都學到d野,還增進了我們的親子關係。


我們的玩法是這樣:打開中間有貼紙戈頁,我問瞕瞕要邊個貼紙,等佢揀一個之後,再引導佢貼在相關戈頁適當既位置。


以下分享一些瞕瞕自己貼出來的作品,童稚的世界真的很有趣。


1)馬騮仔
瞕瞕鍾意將d 動物貼埋一堆,但又不至於覆蓋在上面。尤其係睇完'Five little monkeys' 之後,佢覺得幾隻馬騮應該要撞埋一齊玩,而且方向隻隻都唔同,就好似five little monkeys在床上又跳又翻筋斗咁。





2)戴眼鏡
瞕瞕是有見過我戴眼鏡的,所以他亦知道眼鏡是貼在眼睛上。對於一個不足兩歲的孩子來說,他準確地做到這個對應貼,是成長過程中的理程碑,我依然清晰地記得當他掌握了這個概念時給我的驚喜。




3)菜市場
這有點像分類遊戲,將各種蔬菜group埋一齊。瞕瞕學識左講「菜菜」「蕃茄」「蘿蔔」etc。




4)派糖
我同瞕瞕講話長頸鹿想食糖,你俾佢食好唔好?瞕瞕高興地答我「好!」佢明白「俾」的定義是要交到對方手中,所以佢都能逐一將糖果貼紙精準地貼啱在小動物手上,我又代青蛙說「呱呱,我仲未有呀,快d啦!」此時瞕瞕會加快速度。一頁貼紙書就好似一個故事咁,每一頁都可以玩好耐好耐。




5)雀仔d羽毛
把彩色的羽毛隨意貼在小鳥身上,這個task表面看來沒有甚麼特別,但瞕瞕一邊貼一邊喃喃地跟住我講「雀仔d毛毛。。。雀仔d毛毛」咁樣又學識了一個新句式。邊貼邊說,其實是導入小朋友學講野的最佳時機。




即使貼完了一本貼紙書,我也不捨得馬上丟掉,而且瞕瞕會把它當作一本圖畫書經常攞黎睇。有樣野令我頗感驚訝的是,某天瞕瞕翻開了貼紙書中間戈頁,指住右上角被meet走了的貼紙空位,說「雀仔d毛毛」,我記得戈個位真係雀仔d毛毛,然後佢又指住左下角個貼紙空位,說「眼(鏡)」,真神奇,佢竟然記得大部份貼紙空位曾經是甚麼,而我已經無晒印象了。


3 則留言:

  1. 幾好喎,可唔可以畀link呀?
    查實我跟你淘左好多玩具,但包包好多都未識玩

    回覆刪除
    回覆
    1. http://item.taobao.com/item.htm?spm=a1z09.2.9.132.hO1vTI&id=42875325730&_u=f1rlsbts038f

      昨日我放假,執過屋,把瞕瞕唔玩/未識玩的玩具,睇唔明的書收埋晒。平時我也會每個星期置換一次玩具和圖書,小朋友很神奇,他今天不懂,可能下個星期就懂了。

      刪除
  2. 瞕瞕貼得幾好啊,由其眼鏡,個位貼得好準確呀,叻仔 ^^

    回覆刪除