網頁

2015年1月6日 星期二

花展的最後一天

澳門有個地方睇花好靚,叫做龍環葡韻,一年大概會搞兩,三次花展,而今次跨越2014至2015年的花展主題是「花之海.金魚草花卉展」,裡面分左兩個場景組,一組為燈塔指引在花海上航行的船隻回歸,船內載滿了花藝擺設,喻意一帆風順,滿載而歸;另一組為一座大型的海底宮殿,代表外出航行的船隻歸來回家,正正呼應了回歸十五週年的盛事。


瞕瞕打扮醒目地出現在花展場地入口,我覺得猴子圖案好襯佢,嘿嘿。



跟住我地好快就搵到傳說中好靚既船,非留影不可,可惜瞕瞕好似唔係好合作咁,why? 原因你估佢唔到。




瞕瞕當然唔係驚隻船,又唔係扭落地,佢不停指住對面,叫我同佢一齊過去睇青蛙。


戈度真係有隻大型青蛙擺設,瞕瞕鍾意青蛙。




而瞕瞕認識青蛙,只不過是之前一晚既事。話說有一本叫做<Brown bear, what do you see?>的書,我相信很多母親和孩子也擁有吧。




弱水三千,取一瓢飲。與其求其責備買上一堆認物大卡,不如精選這樣的認知繪本。外國繪本,Eric Carl的經典之作,用色的方式與眾不同,這樣的美術作品在培養孩子的審美情趣,比起一般的認物卡片存在不可估量的價值。




它採用中國古典詩歌的重章複唱和頂針修辭式,複現各種主要動物,包括:熊,鳥,鴨,馬,青蛙,貓,狗,羊和顏色:啡,紅,黃,藍,綠,紫,白,黑,幫助孩子逐一認識它們。









以上是書評之言。在眾多繪本之中,瞕瞕其實並不特別垂青這本,可能是故事性不夠強。那些熊呀鳥呀貓貓狗狗馬馬。。。瞕瞕很早的時候已認識,但唔知點解,佢唔肯指認俾我睇。我有我問,佢有佢掀,完全唔理我,佢將本書掀來掀去,直至目光停留在青蛙那頁上。




「嗯?」瞕瞕突然抬起頭,眼神似在詢問我這是甚麼東東。我答佢「青蛙」,瞕瞕跟住我的發音讀了一次,小臉上展現一種釋然的笑容。


然後佢又繼續掀來掀去,最後都係去返青蛙那頁。佢小心翼翼地,反複吐出「青蛙」這個音節,再望向我,求證讀音是否正確。


至此,我突然明白佢對青蛙深感興趣,因為之前貌似未見過。於是我就同佢一齊探討青蛙既野,我教佢一組關連詞語「青蛙-綠色」,瞕瞕喃喃講左幾次「青蛙-綠色」「綠色-青蛙」後,變左「青蛙係綠色」,我又唱我僅認識同青蛙有關既兒歌俾佢聽,佢跟住哼少少:


「青蛙媽媽睡醒了,呱呱呱呱呱呱叫。。。」(廣東話)

「日頭漸漸落山後,田頭田尾水蛙咯咯哮。。。」(福建話)


我覺得細路仔個腦好像一塊海綿咁,不斷地渴求吸收新既知識。我都睇得出瞕瞕係一個會好奇和主動探索的孩子,所以我也會盡我的能力去滿足佢愛學習的心。 


講回正題,花展睇左唔係好耐就要走啦,因為現場好多蚊+蜜蜂。我地仲見到一個女人頭頂上圍繞了幾百隻蚊滋在飛舞,狀甚恐怖,唔知係噴左噴髮膠定香水,但佢本人卻絲毫未覺,我地就嚇傻左><


最後一天的花展,燦爛的陽光,活潑的小孩,起勢地跑來跑去。



2 則留言:

  1. 對呀,瞕瞕一身打扮好IN 好潮呀,靚仔 ^^
    哈哈....巨龍又係好鐘意青蛙,因為佢喜歡 keroppi呢,哈哈~~~ ^^
    瞕瞕好叻呀,佢應該好快可以識晒colour 添~

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以話細路仔既角度真係唔同,又有幾多大人會覺得青蛙有趣呢?!

      刪除