網頁

2015年1月15日 星期四

特別的韓國手信

好像心有靈犀一樣,當我正在物色緊d認物掛圖,行左幾間書店+淘寶都未有心水的時候,突然收到一份來自遠方的心意。


掛圖一共五張,主題分別是:動物、交通工具、生活用品、人物器官、顏色形狀。韓文其實無礙於圖像認知,而且我一向也傾向於實物認圖,而非卡通,所以我可以話係超鍾意這份禮物,當然瞕瞕都好鍾意啦。








由於家中地方有限,一次我只能掛一張出來,其他暫時收埋先,等瞕瞕學到咁上下,先至換另一張。我打算動物放在最前面,顏色形狀放在最後面。


雖然瞕瞕最鍾意睇動物,但掛圖中至少有三分之一他是不認識的,例如熊貓、狐狸、駱駝、企鵝、孔雀等,我們可以慢慢學習了。而有左這張掛圖之後他新學識的有老虎、長頸鹿、蝴蝶、蜻蜓、兔仔等。搞笑既係,瞕瞕會成日指住隻蜻蜓叫「飛機」,乜真係有咁似咩?不過當我問佢邊隻係蜻蜓,佢又可以指啱俾我睇。




我將此事post上Facebook分享,有些朋友以為我瘋了,咁細個就灌輸瞕瞕學韓文,畢竟現在學韓文是大熱。但梗係唔係啦,邊有d咁既事,我自己都唔識韓文又點教佢喎。等佢識認晒全部圖畫,用廣東話講得出來,我已經很開心的了。

2 則留言:

  1. 嘻,看圖認動物好呀,蜻蜓叫「飛機」,瞕瞕好叻呀,兩樣都識飛麻 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 除左叫蜻蜓做飛機,瞕瞕仲會叫蜥蝪做青蛙,哈,因為兩者都是綠色又有對大眼睛丫嘛。不過如果唔係佢,我從來都無將兩樣野聯想起一齊囉。

      刪除