網頁

2015年7月11日 星期六

閃閃貓頭鷹

這是4月時我在首爾買的掛飾,HKD$280。不算平,密密麻麻的閃石很有質感,一眼就十分喜歡。




當時我一買了就直接掛在TOUGH背囊上。


一直掛著。


直至5月下了一場大雨。個背囊濕左,我放進洗衣機清洗前,除低左這個掛飾。


我順手放在梳妝台上。一放就放到而家。


而今晚,瞕瞕突然從梳妝枱拿起這個貓頭鷹(之前無拿可能因為唔夠高,最近佢的確長高左)


佢同我講「做咩貓頭鷹喺張枱度?唔喺媽咪袋度?」


我很驚訝佢會講到一句咁長既句子。


也驚訝佢仲記得兩個月之前見過它掛在我個袋上。






7 則留言:

  1. 佢地好好記性架,我之前有對鞋著過一千零一次,幾個月後間店特價,路經間店時巨龍指住對鞋話 "媽咪對鞋呀" ......
    自此.....我發覺原來唔可以睇小d 小朋友 XDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀係呀,我99有無數咁多對鞋,就算其中一對佢只係著過一次,瞕瞕都定必會記得,哈哈

      刪除
  2. 瞕瞕係個心思細密嘅小朋友

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 所以成日都會唔聲唔聲,嚇你一驚咁囉

      刪除