網頁

2015年7月30日 星期四

托兒所升大班

七月的某個早晨,瞕瞕起床時喃喃自語地說「托兒所,托兒所,托兒所。。。」





我忍唔住問佢「托兒所咩先得架?」


估唔到瞕瞕一口氣答我「托兒所,朋友多,一齊遊戲,一齊學唱歌。」


我乘勢問佢「咁邊個係你既好朋友呀?」


瞕瞕話「趙芷悠」。


但後來我得知「趙芷悠」原來係一個男仔,所以應該係「趙子由」。


有幾次,接放學時,去街時,遇到趙子由,兩個小朋友見面份外高興。據其家長說,趙子由特別喜歡瞕瞕,經常在家裡提住瞕瞕個名。




瞕瞕又何嘗不是呢?真好,瞕瞕有自己的好朋友了。





托兒所跟幼稚園的學制其實很相似。九月開學,六月學期結束;七、八月是暑假,沒有課程,只有唱遊,學習自理和團體生活,或者簡單點説,而家返去就係玩、玩、玩。










攝於返托路上,瞕瞕每天都是抱著愉快心情上學,邊唱邊跳。


然而在同一時間,我們又被通知,瞕瞕要升班了。讀左一年「小小班」的瞕瞕,適齢升「大B班」了。大B班比原來的小小班多左「美勞」和「手工」兩個科目。期待以後派多d勞作返黎:)






大B班亦要求有更多的自理能力。已經兩歲的小朋友,不能再讓人餵飯了,也開始如廁訓練。日間有托兒所的幫忙,放學後我們主動配合,戒片一事都算有少少曙光。





升班後有不少趣事。新班主任投訴瞕瞕上上下堂成日走左去第二個課室,又八掛去裝下人地課室搞緊咩。不過以我對瞕瞕的了解,佢唔係一個坐唔定的小朋友,所以我找了個機會問他:


「你係咪掛住梁姨呀(舊班主任)?」
瞕瞕率直地答我「係呀,好掛住梁姨」
「所以你走去搵梁姨呀?」
瞕瞕沈思兩秒「嗯。。我調左班」


我覺得很難向瞕瞕解釋調班和新班主仼是怎麼一回事。幸而新班主任會帶他未來一整年,相信瞕瞕會逐漸適應,對新班房產生歸屬感。














5 則留言:

  1. 回覆
    1. 我都覺呀!瞕瞕升班後識話自己係「大哥哥」,自主性比之前更強,甚麼都願意動手幹

      刪除
  2. 又大一年啦,D時間真係話咁快就過

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,不過對於父母來說,時間不是一年一年過去的,大概係一個月一個月,因為呢個階段,小朋友大一個月,又大過左好多啦,父母一定會留意到的

      刪除
  3. 瞕瞕識講好多嘢呢!
    戒片我仔當年搞咗好耐,快3歲先完全戒甩呢~~ ^^!! 睇情況瞕瞕應該會快好多~~ ^^

    回覆刪除