網頁

2014年11月10日 星期一

參與3000人的行山活動

今天是星期日,明明不用返托兒所,但我都好早就被人巢醒左,daddy仲話八點半就要出門口。我都唔知發生咩事,你睇。。。我個樣仲未訓醒架。



媽咪幫我打扮得好靚仔,然後我地就落左樓下間麥當勞食早餐。Daddy去左買野食,媽咪就同我坐低先。



隔離枱個婆婆無端端聊我,但我又唔識佢喎,都唔知俾咩反應好,令我覺得幾唔好意思,於是就趴低左。



婆婆一走開左,我又迅速變返正常。
  


我有一隻Monkey公仔,我可以令佢企起身架。



你睇,得左。



食完早餐我地就匆匆出發,原來我地要參加托兒所的行山日,新聞話有800個家庭,共3000人參加。哇,真係大陣象。



在人群中,我找到自己的班主任,趁機同佢影張合照先。 



接下來,有一個簡單而隆重的剪綵儀式。



完成後,大家就起步了。

Daddy話起步時人多,抱住我穩陣d。



不過我好想試下自己行,因為有滿足感,於是我大叫左幾聲「落地!落地!」Daddy終於明白我心意,便放左我落地。




其實我都有同媽咪影相架,可惜媽咪話daddy的攝影技巧太差,成朝先得一張相勉強見得下人。。。無錯,得一千零一張,都幾難令人相信仲要係同一部機影出來,無對焦,無構圖,白平衡完全唔ok...etc,媽咪吚吚哦哦,daddy有理無理,而我特登行快幾步。



Daddy成日問我累唔累,講真我都唔知咩叫累,只知道現在的我十分享受行行行,肯俾你拖住咪好囉!話唔定我好快會變成一隻甩繩馬騮添。



當我地行到見到纜車呢個位,距離終點站已不遠,最後我憑票換領了一份禮物回家。你地估下係咩?連我媽咪都估唔到,呵呵。





8 則留言:

  1. 暲暲行足全程呀?好叻仔呀。今日造型同daddy mami好襯呀:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 啱啱學識行既小朋友真係唔怕累架,我地都算比較快到達終點,不過途中pk左兩次,嗚嗚:'(

      刪除
  2. 我老公都係,完全唔識影相,一啲sense 都無!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係唔明點解佢地完全無呢d sense ^____^

      刪除
  3. 哈哈~~~ 拿,媽媽影相就係影靚相,爸爸影相真係 for keep record 喳......XDDDD

    回覆刪除
  4. 爸爸影嗰張好搞笑......好切合天下爸爸影相嘅手勢
    我已經放棄咗叫蛇仔爸影相, 佢冇heart 求其不在話下, 佢有本事將最肉酸嘅角度搵出嚟影 >_<

    回覆刪除