網頁

2014年11月30日 星期日

巧虎11月號.乖乖地食飯

「有無覺得今期既巧虎薄左好多?」Blog友Whatsapp我,問了這麼一句。


其實今期的巧虎剛拿回來後,我也沒有仔細看,只知道內容大概是乖乖地食飯之類,很多部份都需要家長幫助拼砌。適逢瞕瞕又病左,根本茶飯不思,完全唔係時候講呢d,便將它收起來,半個月後先再拎出來。


首先給瞕瞕玩的這個「音樂律動搖鈴」,但裡面竟沒有附送的電芯,成日話買都唔記得,買左又找不到螺絲批,囧。。。


幾經周轉,個搖鈴終於可發聲,開頭瞕瞕都玩得幾開心,不過佢更有興趣既係背後的開關,佢知道on/off制才是發聲的關鍵。而這類按鈕玩具間唔中會自己突然發聲,除非off左佢。瞕瞕好唔鍾意玩緊一樣野時其他野發聲,所以成日走去關上所有會發聲的玩具的開關。




待瞕瞕精神好返d,佢主動同我講本書的內容。由第一頁翻起,佢話封面戈d係葉,因為以往星期日都有帶佢行山,所以佢知道地上黄黄啡啡戈d係落葉。




瞕瞕自己睇得明本書,係咁話「巧虎食飯」「魚」「肉」「菜」「湯」「食晒啦,無啦~」我趁機曉以大義,讚巧虎食飯好乖,瞕瞕食飯都好乖,同巧虎一樣咁乖。我送了一個「巧虎叻叻」貼紙俾瞕瞕,讓他自己貼在high chair上,經常提醒他食飯時記得要乖。


每當瞕瞕食飯時又想扭扭擰擰,我就問佢巧虎叻叻喺邊呀?佢指住個貼紙,我話巧虎食飯時好乖個喎,你都。。。話口未完,佢又肯食多啖,再氹又再食。由於有巧虎的魔力,所以瞕瞕而家食飯都算有規矩,食完仲識學巧虎抹嘴。不過我唔知呢個方法可以keep到幾耐。
 




好多人都問我巧虎係乜,係咪DVD?我的答案是:巧虎是一隻卡通老虎仔,圓頭圓腦的很可愛,它是小朋友的榜樣,每期都有一個生活自律/自理主題,例如:手拖手,食飯,去廁所,打針食藥,做家務,分享等,用一種正面洗腦的方式,將一些好習慣的潛意識印記在小朋友腦海裡。這跟一般學ABC的早教教材有極大不同。


巧虎貴就貴在idea,優質的書和玩具也只是其次,因此我並不在乎巧虎書的厚薄,只要戈期至少有一個point係瞕瞕學到的,成為他好習慣的一部份,就已值回票價了。


11 則留言:

  1. 咁你有無用埋DVD? 我唔想俾佢睇電視所以一直冇買

    回覆刪除
    回覆
    1. 收左三期,而我從未開過DVD呀,我見齋睇書瞕瞕都吸收到,同你一樣都唔想俾小朋友睇電視。
      當然以巧虎既價錢,咁樣只睇一本書算幾貴,但我都覺得值得既。因為我覺得自律/自理係小朋友成長中極其重要的一部份,希望呢樣野係佢自覺地去做,而非大人強權去迫佢。在高壓政策下才肯聽話的孩子,將來要麼就是一個懦弱的人,要麼就是一個反叛的人。學習妥善照顧自己可以增強孩子的自信,也只有適應社會規則的人才會真正健康,快樂(這一句是世界衛生組織定義的)

      刪除
  2. 佢有講架,薄左係因為bb大左,唔一定要睇硬皮書,要學習睇大本啲但薄身啲嘅書

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來係咁ga,因為我今期無時間睇本家長手冊,就連本巧虎書都在收到後半個月才整好俾瞕瞕睇,失覺晒添:P

      刪除
  3. 個音樂搖鈴,肚B到宜家都間中拎黎玩架,一路聽一路跳晒舞咁 XD
    11月講巧虎食飯,好似同我舊年果套唔同內容,可以貼響high chair提瞕瞕又幾好喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 個搖鈴玩左三日,興趣就消失左。一路以來瞕瞕對「禁制-發聲」的玩具興趣只是麻麻,屋企也有其他fisher price, vtech,但瞕瞕好似唔係幾enjoy d聲,總是把它們關上,莫講話聞歌起舞了!可見佢一點音樂天份都沒有。。。係呢,肚b有續訂寶寶版嗎?

      刪除
    2. 冇續訂啦,一黎貴左好多,二黎肚B當時睇吸收唔太大(雖然佢好鐘意睇),反正返N班仲學得快過睇巧虎,就冇訂啦

      刪除
  4. 個音樂律動搖鈴我果份有附電芯啊,原來人人不同呢.....
    巨龍都好鐘意個搖鈴,成日拎來玩、又唱又跳,哈XDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 下,乜原來真係咁大細超-_-
      係呢,巨龍有無訂寶寶版啦?

      刪除
  5. 我反而對巧虎已經冇晒興趣
    但聽你講話食飯好咗, 突然興趣又返嚟喇

    回覆刪除
    回覆
    1. 講真,我唔知食飯依樣野可以keep幾耐,不過瞕瞕而家既表現係好過以往任何一刻,保持在20分鐘內食完一碗飯。我覺得巧虎成功地建立左一個好榜樣俾小朋友,又好似potty training 咁,巧虎坐在廁板上努力地唔唔唔之後,開心地大叫哇,大便出來了。。。瞕瞕也有同樣反應,佢學巧虎咁,好enjoy成功唔唔的感覺,所以由第一日俾佢坐塔開始,到今日,都無失手過,完全戒左屎片了。
      如果一個小朋友在食飯-訓覺-potty的生活作息順利,其實真係幾好湊。至少不用為了食飯一事勞氣怨對,可以省下很多時間和心機去教佢其他野。

      刪除