網頁

2014年12月2日 星期二

出街百寶袋

而家帶瞕瞕出街食飯,我唔想為左令呢個小朋友安靜就俾部iPhone 佢(無得返轉頭),所以學柑媽咁準備左一個「出街百寶袋」。


原本我想揀個紅黑米奇款的袋,但瞕瞕自己睇中了這個小火車圖案,非買不可。




裡面裝住幾樣瞕瞕平時愛玩的小玩意,包括:字母金剛,穿珠仔,幾粒LEGO,一幅砌圖。



正常小朋友專注時間有限,我先至同時要帶咁多玩具出街,而且間唔中要轉下口味。


好似變形金剛咁,其實它是由一套26個字母組成,擰來擰去可以變成金剛。由於瞕瞕每次一熟悉了一種變身後就會厭倦,所以我次次都會換另外兩個字母俾佢玩。當變身方法唔同左,對佢黎講又係一種新玩具。




至於套穿珠仔,已經穿到滾瓜爛熟,近日我換左一套「穿鈕」。別看輕這些鈕,難度比穿珠仔大,圓圓滑滑的,瞕瞕經常拿不住,因此頗具挑戰性。更重要的是,我想誘導瞕瞕學下顏色。學顏色一事,一籌莫展,唔知佢幾時先識?





d LEGO就無咩特別,舊年既聖誕禮物,差唔多買左一年,不久前先開始識玩,自己砌高五六塊。再之前瞕瞕只會偷偷將d LEGO收埋落櫃桶(也許這個就是他的玩法),致使屋企每個櫃捅都有幾塊LEGO,分散分佈XD


幅砌圖搵左好耐,我心目中係兩塊一個,由淺入深俾瞕瞕試下玩。結果搵到Green Star出既,一副有六個,淘寶野,廿蚊咋。原單的品質非常好,出口去美國依然賣返廿蚊,不過人地戈邊係美金。瞕瞕識得將兩幅配啱一齊,但就未識砌落個凹凸位度,我好奇佢究竟係用顏色去分,定用圖案去分架呢?





12 則留言:

  1. 個A-Z可以變形,好特別呀,真係啱晒男仔!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀! 我身邊好多生左囝囝的朋友, 都對這個字母金剛感興趣, 我有推薦佢地買返套

      刪除
  2. 暲媽大胆一問, 係咪購自淘寶? 我有興趣個砌圖同個串串呀

    回覆刪除
    回覆
    1. yes yes, 我之所以咁鍾意淘寶, 係因為淘寶可以輕易搵到我想要戈類既啟發玩具, 而且幼兒的敏感期很快過去, 就算買貴野都唔玩得幾耐, 會很可惜

      穿鈕
      http://item.taobao.com/item.htm?spm=a1z09.2.9.269.3plgiY&id=10309102507&_u=31rlsbts34dd

      兩塊砌圖
      http://item.taobao.com/item.htm?spm=a1z09.2.9.57.6TkgMo&id=39672881216&_u=31rlsbts6702

      刪除
  3. 瞕媽,多謝推介,我上一次已經跟你買左個串珠,但包包未係好識玩。砌圖我買左4塊,又係未識,可能真係要買2塊嘅由淺入深?我對變型金鋼有興趣呀,又係淘嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 放心, 總有一天識玩的
      但包包而家仲咁細個, 想佢識玩4塊砌圖, 真係未有耐~ 我估都係玩住兩塊先啦, 慢慢黎~
      金剛字母既link
      http://taiwan.tmall.com/item/13526685387.htm?toSite=main&id=13526685387&toSite=main&id=13526685387&spm=a230r.1.14.10.i6NIiK&ad_id=&am_id=&cm_id=140105335569ed55e27b&pm_id=&abbucket=15

      刪除
  4. 穿鈕OK喎,燒腩仔樣樣發展都好,就係小肌肉發展好一般,我要得閒就特訓佢多D先得呀﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 瞕瞕調返轉,d大肌肉發展得好一般,所以我要捉佢做多d體能運動

      刪除
  5. 呢個百寶袋好呀!
    我記得我細個玩過字母機械人!

    回覆刪除
  6. 我都買咗套穿鈕呀, 但我唔明你幅圖右手邊果D要嚟做乜呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 要兩粒合埋佢,條繩在中間穿過

      刪除