網頁

2014年12月10日 星期三

迪士尼一週年紀念 (下)

見間酒店咁靚,所以我地第二日都沒有安排再入樂園玩,而係留0係酒店裡面享受,我地知道酒店有個迷宮花園,室內外遊樂場等。 可能日間的旅程太豐富,瞕瞕玩到夠皮,飲完枝奶大覺訓,完全無醒過,開頭仲驚佢受刺激後夜晚不斷發夢喊醒添。



 















朝早梳洗後,我地就落去花園散步,由於時間尚早,偌大的花園只有我們一家人的身影。四周環境清幽,寧靜,瞕瞕自由地跑來跑去,開心到飛起。此時他的狀態仍很正常,影全家幅時又很合作,但想不到再過兩小時之後。。。













太陽一出,花園就曬,我地轉移陣地回到室內繼續玩。一入到室內就頭痛了,瞕瞕不停地跑來跑去,我好驚佢撞親人地,佢攞左某樣野出黎,摸兩下就丟開,又去攞第二樣,搞到亂七八糟,加上我地覺得室內空氣明顯唔好,玩左一陣就決定返房。









上房後我開始整理行李,整baby food;老公就在打機,post相;瞕瞕自己行來行去,好像劉姥姥出大觀園咁四圍參觀。本來都好地地,突然瞕瞕扭計,老公氹唔掂,便叫我停低手上的工作去睇住佢。瞕瞕由哭哭啼啼變成大聲哭鬧,我地兩個輪流咁抱住佢都唔得。瞕瞕開始眼淚鼻涕一齊流,抹極都仲流緊,根本止唔到,以前都未試過咁。幸好身上有帶備相關藥物,不久瞕瞕就陷入昏睡,額頭發滾,一探熱已是39.7度。由佢身體不適扭計到發現佢發燒,只不過是一個鐘,真的很突然。


幫佢塞肛後,我地去左酒店的中菜餐廳食野,因為一早已經book左,仲俾埋錢,唔食唔得。雖然一桌子都是極度精美的點心,但見瞕瞕病到咁樣,真是一點心情也沒有,當然更加一張相都無影到。在茶樓的時候,瞕瞕醒左,但佢自己坐在high chair上又伏在桌子上睡了,處於一種非清醒狀態。 我地催促侍應盡快上晒全部點心後,便匆匆check-out回到澳門求醫。


這一場生病真是毫無預警,好似撞邪咁,曾經有諗過係咪瞕瞕誤開了某個衣櫃的門或抽屜,有些不明塵埃或氣味導致佢急性過敏,鼻水倒流變成中耳炎。此病一病就是半個月,無返學但仍要交學費的捐失,再加上醫療費用,泊得住整個迪士尼旅費,唉。

3 則留言:

  1. 噢....玩玩下變成咁,真係好突然....你當時一定好膽心了....
    希望下次會玩得高興又美滿啦 ^^

    回覆刪除
  2. 唔係講笑,信毅2歲時住迪迪尼酒店,又係第二朝發燒,要提早check out呢! "~"
    我估可能bb年紀小,去新的地方,接觸到新的細菌,免疫力唔夠,所以易病啊~~
    大大下就冇咁易中招了~~

    回覆刪除
  3. >.<
    瞕瞕可能凍親?好驚見佢地病同發燒,暈下暈下咁令人好擔心。
    等下次再去玩啦:)

    回覆刪除