網頁

2014年12月31日 星期三

2014年最後一日返學

唔知係咪因為瞕瞕遲學行,識學行根本無幾耐,依然時刻渴望可以落地行,所以至今為止並沒有發生過其他家長口中的「扭抱事件」。


由我們家出發到瞕瞕就讀的托兒所,約需時二十分鐘,佢都算肯行,而且佢已經完全認得返學條路,願意拖住我隻手一齊行,但如果我放開手,佢亦會充滿信心地大踏步向前行,對沿途的一切皆感到十分好奇。








睇住佢人仔細細,孭住個大書包,感覺很滑稽。


平時帶瞕瞕返托經過這條街,佢見到人地開緊閘,會講「開門」,但今天可能是除夕休息又或者仲早,瞕瞕指住道閘話「冇開門」,佢識得組合個冇字去表達相反的意思了。


4 則留言:

  1. 哈哈,肚B都係架,識行自己成日想自己行,加上有時響街扭抱我地唔主張抱,所以宜家行好耐都唔會扭抱架~
    睇住瞕瞕行路個背影,感覺又大個仔啦(雖然書袋仲大個人仔咁)

    回覆刪除
    回覆
    1. 瞕瞕其實都有試下行行下叫我抱,但這是因為有d野嚇親佢,例如迎面而來的一隻狗,或者被陌生人逗弄,咁我都一定會抱返起佢予以安慰,我知道佢並非係唔想行要抱,而係想向我尋求安全感。在我抱住行出十步八步放返低佢都沒有抗議。

      刪除
  2. 瞕瞕怕狗嗎 ? 我以為個個小朋友都唔怕啊.....
    巨龍見到狗開心到不停指住隻狗狗、狗狗,仲想同隻狗玩......=.=""" (( BUT 我好驚狗囉......><" ))

    回覆刪除
    回覆
    1. 瞕瞕平時好鍾意狗狗架,仲起勢係咁拖我追住隻狗添,又同狗狗say hello, say bye-bye, but某次迎面而來的一隻狗,遇上另一隻狗,好似冤家路窄咁,互相兇狠地吠對方,嚇到瞕瞕即刻飛奔埋我度

      刪除