網頁

2014年12月8日 星期一

迪士尼一週年紀念(上)

這個一週年,是紀念甚麼的呢?是紀念我們上年同一個日子來過迪士尼呀。




原本plan左11月8至9日,但因為11月8日有要事不能離澳,改為11月15至16日,恰巧變了一週年^___^


這是瞕瞕第三次探訪香港,歲半的旅程,比起以往任何一次的認知都要多,也是他首度對「海」和「船」有了概念。




由於滿一歲要買船票,所以瞕瞕獨佔一個座位。我們就選了靠窗的位置,瞕瞕在自己的座位上非常開心,他雙手按著玻璃窗,望著出面的景觀,讚嘆地銳:「哇~哇~」我們一向也有對他給予積極回應,便附和地說,係喎,出面係海,仲有船。。。想不到他可以一直望住出面個海逾二十分鐘,直至駛遠了,再也見不到其他船,只有白茫茫一片海面,他才靜靜地坐了下來。




我預先準備裝滿了玩具的百寶袋,又有少少零食,一小時的航程很快便過去了。Touch wood瞕瞕體質應該似daddy,唔怕暈船(我家族幾乎個個都暈車暈船,當然包括我),而每三個朋友之中,就有一個告訴我,佢地的小朋友,泊船時嘔到大家全身都係><嗯,如果真係有此問題,一落船就要幫小朋友著定一件反穿防水食飯衣,其實我都有咁做,以防萬一。


在酒店放低行李,再坐shuttle bus出樂園的過程中,發生了一件事--我地部bb車唔見左!原來係被其他客人中途拿了下車,遺棄在另一間酒店門口。幸好工作人員相當熱心,盡責地幫我地找回來,這件小意外花費了我們半小時。
 

時間耽擱到2pm才入園,第一件事是餵飽瞕瞕,很欣賞迪士尼的baby care設備,有舒適的high chair,有熱水供應,有sink盤洗野,etc




因為我地事先有研究過官網咩啱咁細個小朋友玩,所以入園後便毫不猶豫地選擇玩了這三個遊戲:小小世界,轉轉杯和小飛象。雖然當天是星期六,遊人比較多,但玩了這麼多,我地排隊的時間加起來只是約莫一個小時而已,比想像中好好多。






迪士尼真是一個充滿童真和歡樂的地方,儘管我的童年欠缺這些,但看見瞕瞕快樂地去感受這一切,我的心情也隨著他躍動的身影而開朗起來。






 

為求坐得舒服d,同埋搵到瞕瞕可以吃的東西,我地book左傍晚既自助餐。想不到瞕瞕可以自己一個人仔食左四個面包,幾塊餅乾,半碗石斑魚肉飯,和一杯蘋果汁。他一向也吃得不少,卻食極都唔肥,或者咁講,佢係長計唔長肉。





可能一來是瞕瞕長大了,二來是巧虎書咁啱有個主題是「煙花」,令他知道煙花是怎麼一回事,今次他不再害怕了,我記得上次佢喊到七彩咁。




行經某個攤檔時,瞕瞕對一柄電光劍很感興趣,不過我地驚佢用會督親人,最後決定唔買。




對比一下當年今日,瞕瞕真係大個仔左。今次間酒店正好多,還有前後花園,室內外遊樂場,可惜好景不常,第二日佢就突然病左,燒到40.8度+昏睡,嚇到我地11am check-out就馬上搭船返澳門求醫。




(未完待續)






5 則留言:

  1. 好開心的旅程啊,原來瞕瞕人仔細細已來訪香港三次,犀利呀,下年又可以再來啦 ^^
    噢,點解會突然 fever 啊 ? 好驚.....><:"

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啊我同老公一有假就會帶佢去旅行, 不過是短期的, 暫時沒有坐飛機plan, 因為瞕瞕好易病, 好難同屋企人交代

      刪除
  2. 回覆
    1. 係呀,我地一得閒就會黎下,遠既暫時仲未敢諗(鬼叫瞕瞕身體唔爭氣),香港咁近就無乜顧慮,可以黎多幾次既

      刪除
  3. 嘩!帶瞕瞕去食自助餐好抵呀!佢食到咁多野~~ ^^
    見你地搭船黎香港玩,感覺好得意;我地掉番轉,聖誕會再黎澳門玩,heehee~~

    回覆刪除