網頁

2014年12月30日 星期二

巧虎。刷牙篇

12月既巧虎生活主題是刷牙,道具是一隻小豬公仔,公仔身上吊住一個蘋果,右手有塊魔術貼痴住枝牙刷,用法是首先餵隻豬仔食蘋果,食完就攞枝牙刷出黎幫佢刷牙。


瞕瞕都算係咁,佢首先坐定定認真聽我講解完保護牙齒的重要性,然後在我沒有給予動作示範,而只有語言提示的情況下,正確地操作了一次。







當然這套教材並不是為了幫豬仔刷牙而刷牙,真正的目的是透過活動教學,讓孩子潛意識裡養成刷牙的好習慣。


之前睇<Baby-mo>,話小朋友在七個月大開始可以train佢地學刷牙,最遲也不應該超過一歲,否則一歲後會抗拒被異物塞入口,而拒絕刷牙。我依循著這個理念去培育瞕瞕,致使他在這方面一直都非常合作。對規律極其敏感的瞕瞕,刷牙早已成為他日常生活中不可或缺的一環。









現在他更會擰開牙膏蓋,自己git牙膏。其實他的小手都幾靈活,最近嫲嫲買了隻兒童膠錶俾佢,佢識穿條錶帶入個膠環裡面,再戴上手。最搞笑既係,問親佢幾點,都答你九點XD

7 則留言:

  1. 差唔多大,但叻過我家anki好多呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 古語有云「習慣成自然」,讓這些好習慣自細做起,個個都是叻仔叻女

      刪除
  2. 差唔多大,但叻過我家anki好多呢!

    回覆刪除
  3. 肚B果排睇得多,刷牙都好啲,不過宜家又成日玩野,淨係拎住牙刷響度啜,幫佢刷又推開 >_<

    回覆刪除
    回覆
    1. 反叛期係咁,好快又會正常返>v<

      刪除
  4. aiya, 我包包勁唔鍾意刷牙(>﹏<)
    因為包包一歲時只有2隻牙,無咁快train佢
    瞕媽教得好呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁你播巧虎俾佢睇時,唔係會跟住做架咩?一係一邊播一邊刷牙囉

      刪除