網頁

2014年11月29日 星期六

停課

本來22日的大假,可以休息,可以做自己野,但是瞕瞕突然病了,而且今次幾嚴重添。




由於連續高燒三日(40.8度),所以至少上左山頂兒科急診三次,為了寫假紙照顧他。




在第三次睇急診時,咁啱我見到瞕瞕隻耳仔好似有d野流出來,便問醫生係咪發炎,因為有前科。


靚女醫生照完耳仔,神色有點凝重,但沒有多講,只是飛快地打了一封信,轉介我地去耳鼻喉科跟進,不過要排期到明年一月-__-...


拿藥的時候,藥劑師對住張藥單皺晒眉,問我知唔知呢d係咩藥,點解醫生要開咁重藥。講真我又點會識?!


於是藥劑師就直接打電話問醫生,一再confirm之下,d藥先出得街。我覺得他超有責任心,正準備寫封表揚信俾佢。


不過正因為d藥開得咁重,我自己有所保留,所以決定睇多個醫生,聽取多一點意見穩陣d。


於是翌日我就帶瞕瞕去睇一個頗有名氣的私人耳鼻喉科醫生,中耳炎原來是這樣可怕!醫生用內窺鏡照瞕瞕的耳仔,裡面情況即刻顯示到在電腦屏幕上,見到充血,水腫,流膿。。。醫生俾我睇正常的耳膜係點,又同我解釋瞕瞕的耳膜變成點。佢話瞕瞕的中耳炎係俾d感冒菌上左耳仔所致,正常的耳膜係圓形,光滑,反光,但瞕瞕的耳膜已被病菌侵犯到變左形,巢左,不光澤。聽到呢度,令我擔心不已。


而當醫生知道瞕瞕高燒不退,話其實已經係住院邊緣,不過可以試下打消炎針先,如果有效在三日內控制到耳仔的炎症,就不用住院。


幸好當天打了第一針後就完全退燒了,好在好在搵到個好醫生,之後都有keep住返去複診,三日治療期內耳仔好返九成,精神也好轉了很多。




跟住戈十日係康復期,醫生話這段時間不能再讓他接觸到其他病菌,即係不要俾佢托兒所,以免病上加病,令病情反覆。


此時瞕瞕的班主任又通知我,托兒所爆發了手口病,叫我暫時不要帶瞕瞕返去。結果瞕瞕前前後後停課了半個月有多。Blog也停寫了差不多咁上下時間吧。


瞕瞕今次是第二次中耳炎,之前戈次真係有住院,罪魁禍首都係控制唔到流鼻涕。正常一個小朋友感冒第七日才會有中耳炎,但瞕瞕抵抗力比人地差d,耳鼻免疫屏障唔得,第四日已經顯變為中耳炎。


因此,以後要加倍小心,即使看似是普通傷風感冒。完全明白咩叫做長憂九十九。







7 則留言:

  1. 不過瞕瞕好叻, 病都咁開心咁精神!

    回覆刪除
    回覆
    1. 開頭病到昏睡ga(嚇c我la), 係康復期時精神先至好返d咋

      刪除
  2. 原來係中耳炎,點解個女醫生明明覺得嚴重(神情凝重)都可以一句聲都唔出架!好彩有個盡責嘅藥劑師咋!
    不過估唔到傷風會搞到中耳炎,肚B依個月都長期流鼻水,我都要留意下啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 政府醫院d醫生係咁架啦... 相反私家醫院既醫生就有幾嚴重講到幾嚴重, 非常之誇張, 其實兩邊都唔討好
      By the way, 經常感冒和反覆流涕真係要注意

      刪除
  3. 噢,中耳炎一定好辛苦了,瞕瞕要滴耳水嗎? 我以前滴過耳水,好辛苦的,希望瞕瞕不用滴啦 ><""

    回覆刪除
    回覆
    1. 何止要滴耳水... 仲打左3日消炎針, 加服食左一個星期的抗生素添呀, 所以以後即使是傷風感冒, 我地都會很謹慎的了

      刪除
  4. 中耳炎>有否瞓係度飲奶的習慣?

    回覆刪除