網頁

2014年11月11日 星期二

急診室小意思

瞕瞕有少少流鼻水,帶佢上山頂睇急診,攞定d藥過香港。



今次等得唔係好耐,一個鐘頭之內見到後生靚仔醫生。




醫生話:瞕字好特別喎,有咩意思架?


我:作為一個男兒,「目」光放遠大,「立」志要趁「早」。


醫生問瞕瞕:你叫咩名呀?


瞕瞕:瞕瞕。


竟然第一次答到人地,之前我一直問佢叫咩名,佢只會答我咩名?咩名?完全係鸚鵡學舌。 


醫生:你個名好靚喎。


瞕瞕:靚靚。


醫生:你乖唔乖架?


瞕瞕:乖豬。


醫生:咁你食唔食藥呀?


瞕瞕:食食。


醫生:你同我講聲bye-bye,我就放你走啦。

 
瞕瞕:bye-bye。






9 則留言:

  1. 真係忍唔住再讚瞕瞕講野真係好叻!我好期待可以同包包"對話"呀!但佢好堅持唔講野呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 瞕瞕大包包咁多,到時包包都會識講架,don't worry, be happy!

      刪除
  2. 叻仔!如果我係医生,苦药都轉甜甜药!

    回覆刪除
    回覆
    1. By the way, d藥真係聞到都甜,所以細路仔食西藥一般都唔會抗拒,中藥就-____-...

      刪除
  3. 瞕瞕真係好叻呀,淨係識答咩名已經贏晒啦~~~好叻叻呀~~~

    回覆刪除
  4. 好叻仔, 可能大個會做醫生添呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 從未諗到咁遠,正所謂行行出狀元

      刪除
  5. 暲暲真係好叻仔,佢哋好多時D勁嘢都係鐘意留返來show畀人哋睇

    回覆刪除