網頁

2014年10月21日 星期二

About potty training

三個月前的這一天,是瞕瞕初進托兒所的日子。才沒幾天,我地就發現佢每次poo poo左,都會用雙手掩著下面。即係話,佢已經有這種意識,也知道要告訴別人,不過當時佢只有一歲兩個月,未識講,所以用手勢表達,而這個手勢應該是托兒所阿姨教的。




而此時又剛好是瞕瞕處於秩序敏感期的月齡,我地十分注重幫瞕瞕建立一套定時的作息規律。我地最初的想法是如果每一餐都俾佢準時進食,咁佢亦會準時有得poo poo。於是每天瞕瞕踏正七點睡醒,飲完8安奶後,五分鐘之內就會poo poo。其實能在指定的時間內poo poo是很好的,可以等我地有所準備,減低了爆片風險,床單不再遭殃,免卻了我地清理收拾的功夫,而且也不必再擔心出街換屎片的煩惱。




這段歷程大概經過了兩個月,瞕瞕真的每天都準時地poo poo在片片上,我地待佢一poo完就馬上捉佢去清洗。瞕瞕更從中學會了講「痾屎」,「痾晒」這些關鍵詞。轉念一想,既然佢已經識得清楚地用語言表達,為何不嘗試直接讓佢自己坐在potty上呢?


本來我地打算買個漂亮和多功能的potty給他,但考慮到空間和男仔生理結構等因素,又結合到朋友提供的意見,最後都係由嫲嫲買了個傳統的紅色痰盂。


唔知係咪新屎坑三日香,瞕瞕對坐potty全無抗拒,不過佢要求睇書,成個麻甩仔咁,哈哈。至今佢已成功戒掉屎片逾一星期了。



至於戒尿片,聽講男仔會慢d,而且我地亦認為遠遠未到時機,也許要過了這個冬季先,到時候再配合托兒所幫忙,慢慢來吧。。。







12 則留言:

  1. 瞕瞕叻叻,說真的瞕瞕的年齡來說說話能力真的好好!會說話就會表達,容易溝通也會少發脾氣,真好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 脾氣是少了,但扭計是多了,無佢修呢!

      刪除
  2. 瞕瞕好叻叻呀~ 因為有媽媽分享過poo poo片係比veevee 片難介的~

    回覆刪除
    回覆
    1. 真既? 我覺得係vee vee片難戒d呀, 因為poo poo可以習慣一日一次, 在指定時間, 但vee vee呢... 一日太多次啦, 而且咁細個忍多一陣都唔得, 想v就要即刻v

      刪除
  3. 好叻仔~
    瞕瞕呢款痰罐, 當年我都係坐呢款, hahahahaha
    估唔到仲有得賣喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 我仲以為廿蚊個,殊不知今時今日已加價到五十蚊添!

      刪除
  4. 瞕瞕叻仔,媽媽亦好有心機教! :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 在戒片這件情上, 我都要感激我99, 她的經驗幫助了我不少

      刪除