網頁

2014年10月27日 星期一

阿媽遺傳

瞕瞕係一隻鸚鵡,經常複製我們的說話。


有些句子甚為複雜,佢當然不可能明白當中意思,但佢能精準地複製三至四個音節。


好似前兩晚同姑9食飯,佢話自己人生四十一枝花,是不老的傳說。




我99話,係喎,點解真係唔覺你老既?


我話:阿媽遺傳(同時恭維兩個)


99大笑:哈哈哈,阿媽遺傳。


由於佢笑得太誇張,瞕瞕即時學講「阿媽遺傳阿媽遺傳阿媽遺傳。。。」


我地都驚呆了。


跟住佢成晚都講住同一句阿媽遺傳。佢根本唔知咩意思,以為好好笑。


點解我會生左個咁搞野既仔?^^"



8 則留言:

  1. 對呀,我都覺得瞕瞕好叻,咁細個就咩都識講,叻仔 ^^

    回覆刪除
  2. 我都話瞕瞕走風趣幽默路線架啦^_^

    回覆刪除
  3. 有時聽見佢哋學大人講嘢,真係好好笑

    回覆刪除
  4. 哈哈,真係以鸚鹉學講野,仲要不停講”阿媽道傳”,那你地平時要小心講野,以免佢学到粗俗的用詞啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦,有時99在電話中同姑9講到好勞氣,轉頭瞕瞕又學佢Bi Li Ba La咁鬧人-_____-...

      刪除
  5. 咁以後講嘢要再小心D, 我有時都驚唔覺意講咗D俗語俾佢學咗

    回覆刪除