網頁

2014年10月20日 星期一

巧虎第二回

由於瞕瞕對第一期的巧虎反應不俗,因此令我一直很期待下一期。於是今次一收到mama care電話通知,便即刻去攞,回家又即刻拆閱。




但我們睇完所有內容之後,覺得好似無上一期咁好睇,連老公和朋友都有這種感覺。


「晚安,早晨」戈d瞕瞕一早已識講,佢又唔會唔肯沖涼洗頭。。。今期生活主題對佢黎講無乜特別。沖涼戈頁既意義,就係咁塞隻巧虎公仔落去個窿度,其實瞕瞕有點不知所措,又或者佢唔係好明。




至於訓覺戈part,因為平時都有教瞕瞕整低巧虎公仔,再舖條紗巾仔當被,所以佢有少少sense,一見到戈頁,就立即自己去床頭拎個巧虎公仔,再拉起張卡紙蓋住巧虎當被。佢甚至話俾我知,張被上面的圖案係「魚喎」,講真我完全沒有留意,而你都幾細心。




今次瞕瞕唯一學到的新知識,是「兔兔」^____^




沖涼戈套玩具算唔錯,不過我本身已經有一套了(不是同一套,但idea是一樣的)。其中有一個杯,杯的一端有幾個小孔,戴滿水後水流會分別由幾個小孔飛瀉出來,瞕瞕一拿上手就知道是這樣玩,他用一隻手端起杯子舀水,伸出另一隻手接住細細的水柱,佢非常沉迷於這個遊戲。




還有另一件小東西(是潛艇乎?),浸滿水後,輕按著它可以噴水。瞕瞕玩得不亦樂乎。 


愛玩水玩沙是小孩的天性,他們仿似永遠都不會厭倦。




5 則留言:

  1. 巨龍超喜歡呢套玩水組架,次次沖涼都玩到 "上岸" 仲玩緊..... ^^""
    對啊,我都有同感,不過我覺得呢期之後的下下一期再悶d,d 歌仲好似有d 夾硬來,唔太o岩音咁......@@"""""

    回覆刪除
    回覆
    1. 碟對我地無乜影響,因為唔打算俾瞕瞕睇

      刪除
  2. 包包都係好鍾意呢套玩具,但同意本書無咁interesting呢。兔仔如果可以好似上期貓貓咁有得摸就更好!

    回覆刪除
  3. 原來巧虎套裝係咁得意架? 信毅細個時都冇呢d咁好既教材呢! ^^
    瞕瞕見到被上的魚魚,真係好細心~~ ^^

    回覆刪除
  4. 其實我覺得睇埋隻碟會加深印象好d, 我自己都開比欣欣睇, 可惜係台灣版, 佢有d唱歌跳舞佢睇得好開心, 又可以學到字, 只要唔係睇太長時間就好.

    回覆刪除