網頁

2014年10月5日 星期日

上松山玩

在過去的一星期裡,瞕瞕因上呼吸道感染,不住地流鼻涕和咳嗽,所以我地一趁假日,就捉左瞕瞕上山做運動。唔知係咪真係同清新空氣有關,喺山上的時候,瞕瞕完全無咳過無流過鼻水,好健康咁。




從家裡出發,步行二十分鐘就到二龍喉公園,然後坐五分鐘纜車上山。這應該是全世界最短程的纜車了吧,來回才三元。




在空曠的地方,在我們的鼓勵下,瞕瞕似乎行得好d,都肯放手行下。現在是落葉季節,有所謂一葉知秋,滿地都是葉子,我撿了一片最大的給瞕瞕,教他講葉,但他的發音是「eat」,很可愛,哈哈。他高興地抓住樹葉揚起來,一直拿到葉柄斷了,才放棄了。


很多家庭都帶了小朋友出動,瞕瞕有幾次主動地行埋去,熱情地拖人地小朋友隻手。我估係之前戈晚同佢講過今期巧虎主題--手拖手,佢入晒腦,好搞笑呀。至今我都未俾瞕瞕睇過隻碟,似乎就咁講書都得喎。 


山下有一個「環境資訊中心」,平時都會帶瞕瞕入去玩下。可惜今次發現裝修緊,睇個勢應該都有排整。


 

以前這個位置是圖書室,瞕瞕對書架上的書饒有興趣,可惜未有任何一本啱佢睇。





知識的海洋是高深的。。。




書架的另一邊是一些早教教材,瞕瞕一樣唔係太識玩,但佢會認真地摸下搞下。不管何時,他專注的神情是最好看的。




6 則留言:

  1. 哈哈, 講得啱, 專注既BB最好睇~~~~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 至少專注戈時唔會鬆郁蒙先,heehee

      刪除
  2. 瞕瞕坐stroller 坐得好定, 蛇仔明次次都扭計, 煩死人

    回覆刪除
    回覆
    1. 我嚇佢,唔坐實會跌死,係咪好衰?

      刪除
  3. "專注的神情是最好看的" ,嘻嘻,有人講過,男生專注的模樣是最吸引的,heehee....

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為專注戈時最乖,唔會搞搞震,yeah~~

      刪除