網頁

2014年10月13日 星期一

開啟繪本之門

記憶中,我最初接觸到繪本,是在剛上小學的年紀,因為上了小學就可以使用學校的圖書館。


我到現在仍記得,第一本繪本帶給我的震撼和感動。


講一個一歲的小朋友,爺爺教佢行,在後面捉住佢隻手,「一二,一二,一二。。。」咁。跟住小朋友學識左行,到大少少,爺爺就拖住佢行返學,兩爺孫感情深厚。


可是爺爺老了,有一天行不動了,因為中風了。中風後的復健過程中,爺爺拿著學行架,要重新學行,孫孫就在身邊幫他吶喊和打氣,「一二,一二,一二。。。」


我覺得呢d故事好有人情味,本書沒有字的,但有溫馨的圖畫,一睇就明。我每次想起這故事,都會眼濕濕,因為我也曾有這樣的一個愛護我們的爺爺。




由於自身的體驗,我知道繪本能潤澤孩子的心田,所以我也會趁早讓瞕瞕接觸繪本,培養他的同理心。雖然我不知道那本書叫甚麼名,也找不回來了,不過我也認真地物色了一些繪本給他。


這裡暫時分享兩本,「好餓的毛毛蟲」和「抱抱」。


瞕瞕最鍾意睇「好餓的毛毛蟲」。


我仲用泥膠搓條蟲蟲俾佢,俾佢感受下蟲蟲爬在佢身上(手,面,頸)的感覺。




佢覺得好痕好酸,縮起個身kiki笑,但又好歡喜聽呢個故仔,好期待我攞道具出黎同佢一齊玩。


臨睡前多數是我講故事給瞕瞕聽。有一晚,我翻開了「抱抱」書中的一頁,無意地問瞕瞕大笨象做緊乜,佢突然攬實我,拍拍我背脊,那一刻我真的感動莫名。




當然佢亦識得講「抱抱」,但一個簡單的動作,比語言來得更有力量。


難怪別人說親子共讀是天下間最美的時光。瞕瞕,在你仍依戀我的時候,我一定盡可能地陪伴你,為你講更多更多的故事。





8 則留言:

  1. 爺爺手抱嗰個難道係舅父?????????????
    好似瞕瞕呀,
    果然外甥多似舅呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都想問同一問題啊,真係好似瞕瞕......好似好似.....超似.....^^

      刪除
    2. 係囉,個個都話瞕瞕似舅父,特別是我的小學同學,因為佢地都識我細佬。我老公反而好開心添,佢話希望瞕瞕第時都會好似舅父咁叻,做個有為青年

      刪除
  2. 想請問你抱抱嗰本喺邊買架?

    回覆刪除
  3. 瞕瞕識攬住你仲會拍拍,果刻一定好感動^^
    原來繪本都有依個威力呀!

    回覆刪除
  4. 你細個睇本繪本好吸引呀,如果依家揾倒就好啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 天呀,我在無意之中居然找到了!畢竟這是一本傳世經典,要認真的去找也不難。
      不過我就真係無意之中搵返,事關我在物色緊合適的繪本給瞕瞕時,看到這個書名「先左腳,後右腳」,即時肯定就是我所講的那本書了

      刪除