網頁

2014年10月7日 星期二

托兒所代收毛巾送給老人院

瞕瞕所在的托兒所屬於一個大機構,經常都會舉辦一些活動,包括講座,短期課程,運動會,比賽,playgroup。。。等等,繁多至幾乎每星期都有。


最近我參與了一個叫做「獻毛巾,表敬意」的活動,由托兒所向家長代收毛巾,轉讓給有需要的老人家,款式,數量不限,新淨即可。
 

剛好家裡沒有未用過的毛巾存貨,我又不想求其在超市買幾條,又見時間充俗,便決定搜羅d特別既款。


最後我訂了一組水墨畫圖案的毛巾,我覺得老人家應該鍾意呢d款,分別是:中華魂,煙雨江南,相思,蝶戀,工筆花鳥,愛蓮說。








講真d毛巾本身唔貴,只係十幾蚊一條,可惜運費貴左少少,但都唔緊要啦,一份價值約一百元的禮物,聊表心意。


由落單到收貨要成七日,等到頸都長,而當我見到實物那一刻,真心覺得好靚,好似以前都未見過手工咁精巧的毛巾,希望對方同我一樣咁鍾意啦。


11 則留言:

  1. D 毛巾好靚呀,你好有心思,老人家收到一定好開心!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,見到人地開心我就會開心架啦

      刪除
  2. 好靚呀,每一款都好靚,C 琪好有心思,老人家收到一定會好開心、好鐘意呢 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果可以,真係想跟埋一齊去探訪老人院

      刪除
  3. 除咗靚, 望落質哋仲唔錯添喎
    瞕媽你真係有心思

    回覆刪除
  4. 好靚呀 ~ 老人家收到一定好開心~

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 活動策劃人都好有心思,想出這個方法來收集毛巾,讚呀

      刪除