網頁

2014年9月10日 星期三

又到中秋

今年係瞕瞕陪我過既第三個中秋節啦。第三個?佢兩歲都未夠喎,何來第三個?


對呀,真的是第三個了。


2012年9月30日,佢已在我肚裡面,剛剛開始萌芽。


2013年9月19日,佢四個月大。


2014年9月8日,佢一歲三個月。


佢出世之後,我地都有帶佢去睇燈籠,地點是家附近的「婆仔屋」,電影<激戰>都有在這裡取過景架,特色是人手製作的紙兔仔燈籠。


瞕瞕係咪大個左好多呢?




瞕瞕識講「揸住」和「拖住」。佢要求自己揸住個燈籠(托兒所派的),又要拖住我地四圍走。





但漸漸地佢覺得唔對路,佢唔係幾鍾意d紙紥燈籠,事實我都覺得有少少詭異氣氛,佢驚到要匿埋,更嚇到暴走,語帶哭音大叫「媽媽,嗚嗚嗚。。。」





7 則留言:

  1. 詭異氣氛........好驚呀....即係咩啊???點解街上冇人嘅?? @@"
    比你講一講,依家好驚啊....><"

    回覆刪除
    回覆
    1. 詭異氣氛,唔知點解戈度一個人都無,真奇怪。展覽室內有d紙紥公仔,骷髏造型都有。。。連大人都寒一寒

      刪除
  2. 又好詭異喎,我囡都第3年,頭2年都無月餅,第三年可以一齊嘆

    回覆刪除
  3. 我地都係第三年呀.......感恩大家都有可愛寶寶一齊渡過唔同節日:)

    回覆刪除
  4. 婆仔屋果度我去過一次食葡餐, 又係附近冇乜人......

    回覆刪除
  5. 又会無人,平時都係咁嗎?
    下次”夜晚”不要再去了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 舊年呢個時候好多人ga, 今年怪怪地

      刪除