網頁

2014年9月17日 星期三

生病中的開竅

誰在生病中開竅?當然不是我啦,雖說入托初期會成日病,應該要睇開d,但瞕瞕是我身上掉下來的一塊肉,不論何時,他生病了我一樣會肉痛的。


開竅的是瞕瞕,近來看醫生的次數多了,有時輪候的時間頗長,在這個特殊的環境中,我更能觀察到他的一舉一動,我能明顯地覺得他長大了,懂性了。


新落成的山頂兒科急診大樓很空曠,很明亮。在這裡,瞕瞕更是首次主動鬆開我隻手,自己走來走去。我還一度擔心瞕瞕唔識行,但現在看來,他的機能一點兒問題也沒有,純粹是出於他的意願而已。






輪到瞕瞕見醫生,他不但挺配合醫生的檢查,他還竪起耳朵仔細聽隔壁診室的哭鬧聲,然後悄悄對我說:「媽咪,bb喊哦。」


那一刻,我感到極度驚訝!除了他突然說出一個句子之外,他竟然不會被其他小朋友的哭聲嚇怕而喊埋一份,甚至仲細心地留意周遭的環境,我感到十分不可思議。這可會是一種早熟的表現?


其實瞕瞕無乜大礙,都係不停打噴嚏,流鼻水,有幾聲咳。每次他打噴嚏的時候,我都忍唔住笑他:「以~」然後他就很不好意思地說:「乞痴呀。」我又問他點咳,他扮咳了幾聲。他應該明白生病是一回怎樣的事。


帶他回到家後,嫲嫲問他:「點呀,醫生話邊度唔舒服呀?」怎料他答嫲嫲:「燒呀。」實情佢沒有發燒,不過佢可能聽我地講得多,便以為所有唔舒服都係發燒。


我用了汪培珽老師「跟小孩講大道理」的方法,所以餵瞕瞕食藥沒難度。


我耐心地跟他解釋生病,看醫生和吃藥的道理:而家呢,有細菌入侵左瞕瞕身體喎,同瞕瞕身體裡面的小天使打緊仗,但係細菌太厲害,小天使唔夠打,打敗仗,因此就病倒了,病左就會唔舒服,打乞痴,咳咳,好唔舒服好唔舒服。。。咁點算好?我地要去搵救兵,醫生就係救兵嘞,佢會幫你檢查身體d細菌匿埋喺邊,醫生用聽筒一聽就知架,一望你喉嚨都知,你要乖乖配合佢,知道嘛?小天使打扙打左咁耐,都累了,也要吃飯了,但佢地唔係食你平時戈d飯喎,而係要食醫生開既藥,好特別架d藥,專門俾小天使食,一食就可以恢復體力,跟住就打贏仗,yeah,咁就好返了!


佢似懂非懂地聽我講完呢d道理,轉頭果然又肯順攤地飲晒d藥。


講真,我99都服了我,如果唔係親身經歷過,佢都幾難相信小朋友肯食藥,佢一直以為餵藥是要強行來的,要㚒手夾腳,要鍊住個鼻,要強行灌佢-____-"


配合聞蒸氣的效果也是很好的。我在瞕瞕面前組裝了吸管和面罩,引發起他的好奇心,然後我對著面罩,誇張地深呼吸一口氣,讚嘆地說「哇,好清新的空氣啊~」引到瞕瞕都躍躍欲試。相比起以前瞕瞕細個時,一聽到部機的摩打聲,便喊到劏豬咁,而家自動自覺聞蒸氣,老公也認為太神奇了。





我地一家人都十分願意跟瞕瞕講道理,愈講得多,佢似乎也愈是懂性。






4 則留言:

  1. 瞕瞕真係好乖!!如此細個就咁懂事!

    回覆刪除
  2. 暲暲真係個好乖巧嘅小朋友,好肯聽大人講道理,好抵錫﹗

    回覆刪除
  3. 唉,的確返左學會易左生病啊,希望抵抗力愈來愈好啦,bb 生病,作為 mama 的總會擔心呢 ^^
    還有啊,瞕瞕叻叻,自己行,叻b ^^

    回覆刪除