網頁

2014年9月15日 星期一

Our sweet moment

常聽說,女兒是爸爸上輩子的情人,而我也覺得,瞕瞕是我今世的小情人。


某天傍晚,我帶瞕瞕到水塘散步,目的是想他多走動。我買了杯鮮榨西瓜汁沿路飲,瞕瞕也示意想飲,我便讓他嘗試一下。點知佢啜左兩啖就推返俾我,我還以為佢唔鍾意飲,但佢睇住我啜左兩啖之後,佢又將隻杯拉返埋佢度,自己再啜兩啖,跟住又推返俾我。就是這樣,一人兩啖,推來推去飲晒一杯西瓜汁。


我很開心佢無自己霸住飲晒成杯,不忘與我分享,證明佢心入面有我。


昨夜跟瞕瞕睡前在床上玩了成個鐘,我對他說,媽咪累了,要訓啦。說罷便轉過身去,背對著他,假裝自顧自地睡去。但他扯了扯我衫尾,輕輕喚了幾聲:媽咪?然後他竟爬上我個身度,捧著我的臉狂吻,好像要吻醒我似的。。。


分享住呢兩件事先,真的很想時光可以永遠停留在那一刻。





6 則留言:

  1. 好sweet呀~
    異性相吸真係冇錯,蛇仔明都特別錫我,爸爸會呷醋呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 我老公都勁呷醋,佢覺得自己好似變了第三者,哈哈

      刪除
  2. 好sweet sweet呀!爸爸呷醋,那叫佢勤力d收買阿仔個心啦!一仔爸依排都好勤力,一仔变成聽爸爸話多d呢!

    回覆刪除