網頁

2014年9月25日 星期四

再續巧虎

雖說不想兩天捕魚,三天曬網,但我在收到第一期巧虎當天,又隔了兩天才真的有時間同瞕瞕一齊睇多次。


幾經努力,現在我教他學識了對看書正確的概念:


1)把書上下擺正看(沒有倒轉)
2)從第一頁開始看起
3)一頁一頁翻過去
4)看完把書合上




五月出世的瞕瞕是個中B,之前有人叫我訂2至3歲的幼幼版給他,但我怕難度稍深他會沒趣,最後我都沒有越級,依正常程度訂了適合1至2歲的寶寶版給他。


話說寶寶版每期都會介紹一種動物,對喜愛動物的瞕瞕來說,應該會感興趣的。不得不讚的是,巧虎本書仔很精美,幾乎每一頁都有野玩。之前我曾想過買d觸感書俾佢,點知第一期即刻有我想要既野!


瞕瞕認得出貓,仲識扮貓叫(佢d童音扮得勁似),仲好奇地摸下d貓毛,呢d對感統發展係有一定幫助既。




書內每個機關都幾乎被瞕瞕發現到,佢著迷地掀來掀去。佢平時睇普通的紙本立體書都唔會整爛,更何況是巧虎這種精裝硬卡紙!朋友話佢個囡整到每本巧虎都溶溶爛爛,所以要幫細佬另外訂一套,我估瞕瞕唔會呱。如果d書最終完好,我地都可以送俾人喎。







其中有一頁可以折起來俾巧虎sir滑梯,瞕瞕即時明白玩法,佢學我咁捉住巧虎在紙版上滑來滑去,一邊話:sir~sir~~



對住d生果督來督去,佢突然識講「橙」和「橙汁」,發音尚算清晰,但蘋果佢就叫「阿婆」(apple), 笑屎>v<




要睡了,瞕瞕已經同巧虎做左好朋友,攬住一齊訓。



4 則留言:

  1. 多謝你分享呀瞕媽, 睇嚟巧虎呢套教材真係好適合瞕瞕
    其實一路以嚟最吸引我係佢啲教材, 真係好唔錯
    但蛇仔明生性粗魯, 我唸佢會好快玩爛晒, 其實已經不斷教蛇仔明要愛惜圖書, 佢又唔係故意去整爛佢, 只係, 佢真係好大力好粗魯, 我都唔知點教.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 開頭瞕瞕都試過整爛一d書,當然我知佢唔係故意,只係一掀就被戈下無情力撕爛左。佢見我一面嘆氣一面用膠紙痴返好本書,又可能因此學醒左。咁就要睇下父母用咩態度去面對,係咪一撕書就收埋呢,有無喺小朋友面前修補返本書,同時教佢珍惜呢。總唔可能因為驚佢撕書,就永遠收埋晒d書呀。其實小朋友的精細能力有限,唔小心撕爛書係情有可原,只要掀書這個動作不斷地重複,佢就會掌握得愈來愈好,d書被撕爛的機會就愈來愈少了。

      刪除
  2. 同我訂果期真係唔同喎,好吸引,我岩岩都收到幼幼版,不過仲未比佢睇,寶寶版d書都無點玩過,anki好鐘意整難哂!

    回覆刪除
  3. 瞕瞕真係好鍾意巧虎呀!我包包又係勁粗魯,仲有舖掉野癮!

    回覆刪除