網頁

2014年9月8日 星期一

回憶小天地

近日聽到其他媽媽提到一個叫做「回憶小天地」的地方,話有野啱bb玩,所以某日我趁著瞕瞕放學,又未返屋企食飯這段空檔時間,帶佢過去睇下咩環境。


由於該遊樂場設在工業大廈裡面,其實交通不大方便,等左成半個鐘先有巴士,光是來回就已花了一個小時以上。


收費一個小時40元,相比起科學館不限時15元,威尼斯人這麼大型的遊樂設施一小時100元,它是有點貴的,但性價比卻不高。因為一進去,就看到地方非常簡陋,狹小,更有一些年約八,九歲的大孩子在奔跑追逐,玩具散滿一地,場面混亂,完全沒人監管。


不過既然一場來到,就湊下熱鬧吧。瞕瞕都是第一次玩波波池,池內還有另一個同樣是一歲三個月的小男孩。男孩家長聽到瞕瞕話「波波」,「媽咪」,就話「你個仔識講好多野喎,我地個乜都唔識。」我就同返佢講,個個小朋友的發育都唔同,你個企得好穩,我個係未得的。實情係人地個小朋友在充滿波波的池中真的企得很穩,而且行走靈活。









跟住我又俾瞕瞕坐下車車,騎下馬仔,玩下多功能玩具桌,打下電話。。。











最後玩左半個鐘就離去,瞕瞕當然是不捨得的,我教佢同d玩具講bye bye,佢知道要走了,個樣很傷心。


佢玩的時候會很投入,唔怪得咁鍾意返托兒所。

4 則留言:

  1. c琪講得好啱呀, 每個bb發展都唔同, 學識多d欣賞自己寶貝既優點, 大家都會開心d :)

    回覆刪除
  2. 果個家長就淨係識搵個小朋友啲弱項同人地啲強項黎比較,自己辛苦小朋友辛苦!
    我唔會響肚B面前咁講囉,唔想畀佢覺得我踩緊佢,不過有時同啲媽咪交流,都會細細聲話畀對方知佢仲未識講野,費事覺得肚B冇禮貌啦^^"

    回覆刪除
  3. 好快暲暲都會企得好穩,只需要畀D時間佢發展就可以

    回覆刪除
  4. 「回憶小天地」,個名好有絲意咁啊 ^^

    回覆刪除