網頁

2014年9月16日 星期二

入托後,大家的小朋友相繼病了

由於開波以來,瞕瞕很適應,很樂於入托生活,所以一直都不需要讓我們掛心。可惜的是,他中了入托就成日病的咀咒,之前是我報喜不報憂,這個問題仍然無法解決。


返托第十日,就住了五日醫院,出院後休養一星期。復課一星期後又再病,病完休息幾天又送他返去,然後差不多每隔幾日又見他流著兩行鼻涕回來,或者係咁咳,或者發燒,或者出疹。總結就是,這兩個月內,佢未試過可以連續超過十日唔睇醫生><




人地話,咁細個的小朋友因為第一次接觸新的病毒,而自身沒有相應的抗體,打敗仗好正常。隨著月齡愈大,身體的免疫機制逐漸成熟,對曾經遇過的病毒存在記憶,可能會打返贏場仗,到時就會好d。其實小朋友最適合的入托時間是兩歲,不過現在托額難求,今年有機會入到,出年卻未必有這種運氣。亦即是說,絕大部份的家長都不會輕言放棄,怕生病就寧願返少d,疏d,點都會留住個名額。


至於我地又唔會咁做,只係瞕瞕真係病左返唔到。


開頭都有些不忿氣,好以得自己個仔一個會病咁T.T...但後來跟一班同學仔的家長熟悉了,才知道大家的小朋友情況都是差不多,也有的入托第二天已ko左,要入院吊針,仲要唔知住幾耐先出到院;也有的返左兩日就想退學,因為小朋友喪喊到嘔奶,回家也繼續嘔奶,都唔知係情緒抵觸導致嘔奶,定係根本就病左,令人不安。


為左減少瞕瞕生病的痛苦,我們能做的都會做,首先打好佢個底,包括讓他食一些營養補充品,如維他命,魚肝油,smart fish,煲d健身湯水;同時加強個人防護方面,接放學即洗手,返到屋企馬上洗澡,換上乾淨衣服。




還有就是對待疾病初期的方法。例如初起的傷風感冒,多數都是不停打噴嚏,繼而流鼻水,鼻水倒流而狂咳,如果此階段不處理就會喉嚨發炎,極痛壓住氣管又勁咳,最後到氣管都發炎就多痰,結果就是有排都未好,所謂咳手尾長。喉嚨有痰尤如傷口流膿一樣,假如當初有洗傷口,有勤換藥,是不會搞到流膿呢一步的。因此在剛開始流兩行鼻涕的時候,已經要留意了。做法是清左d鼻水先,用生理鹽水洗鼻,吸鼻涕,滴鼻,補充維他命c,聞蒸氣,請一日假,咁隔日應該會好。有需要當然要睇醫生,病向淺中醫嘛!



6 則留言:

  1. 要入院咁嚴重,c琪一定好心痛啦!
    啲人都話返耐左學,有左抗體就會好啲,希望大家小朋友都可以快啲建立好啲抗體,唔好再令媽咪心痛。係喎,香港可以為學童打流感針,澳門有冇?打個底都好呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 肚B足兩歲應該好好多,畢竟瞕瞕細佢一個double, 8月尾我地在衛生中心打左B型流感針,而家又收到托兒所張通知,問我地12月俾唔俾佢地幫手打A型流感針,我簽左同意書la
      By the way, 我公司都有得打,我都想快d打

      刪除
  2. 一仔又係病幾日,好番幾日后,又再流鼻水同咳呀!
    請問你比边款维他命及魚肝油呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 維他命係衛生中心開的Appeton,魚肝油是司各脫,兩者都有維他命A, B, C, D...所以不能一齊食,以免過量,我俾佢隔住食

      刪除
    2. 一仔刚睇完医生,問医生拎了个药名等陣去買,医生話依排天氣变,好多人傷風咳,叫一仔換套薄薄的长衫长褲瞓觉喎,咁又啱,我地开冷氣,但一仔怕熱,只用条毛巾冚住個肚仔瞓咋

      刪除
  3. 好心痛呀,其實好多bb都一返學就病,都唔知可以點做好,希望瞕瞕快d好,身體快d適應到

    回覆刪除