網頁

2014年9月26日 星期五

可怕的疹

半夜瞕瞕突然喊左幾聲,跟住山泥傾瀉般嘔,嚇到我傻,全部枕頭,床單,衣物都有,整張小臉也被埋沒在嘔吐物中,一家人緊張得不得了。瞕瞕看來也受了驚嚇,眼神透露著恐懼和無辜。。。可憐的瞕瞕。


接著第二日他失去了胃口,半夜如是再嘔一次,我又要照顧他,又要清理現場,做到人都顛。


由於他滴水不沾,我本來諗緊有沒有需要帶他到觀察室打點滴補充營養,幸好第三日他回復了精神,不過開始肚痾,痾水。


期間當然有睇醫生,幾乎每天轉一個醫生,山頂,鏡湖,私人都睇勻。而醫生們均認為瞕瞕沒有發燒,精神狀況良好,認定沒有大礙,開左d消化酶之類就打發我們走。


但瞕瞕變得好凍,量度體溫果然得35度,同一時間係咁出冷汗,唉,原來35度同40度一樣咁令人擔心。於是又拜訪急診,醫生竟然話「凍就著多件衫,盜汗就睇中醫調理」。連日來睇了咁多醫生,我都覺得無咩用,莫非生病這回事,只能自求多福?


好不容易過了一個星期,瞕瞕終於好返晒。但此時卻發現佢隻手出左幾粒疹,初時以為是蚊叮蟲咬,怎料愈出愈多,層層疊疊,觸目驚心。唔知既真係以為佢有嚴重皮膚病,會傳染。





由於我了解佢成個病程,又觀察到佢d疹只出在手腳部位,不痕不癢,所以我覺得似病毒疹。如果是病毒疹,其實無乜大礙,因為出疹已是最後排毒階段。


但99覺得似水痘,因為痘痘入面有水泡,所以我唯有帶瞕瞕睇一睇醫生。(即使有打一歲水痘針,依然有機會出水痘的,只是症狀輕微些罷了)。那天掛住八號風球,我險些俾街上一塊飛起來的鐵皮打中,加上天雨路滑,我突然跣倒。。。天呀,我仲陡手抱住瞕瞕添。


我用盡全身之力平衡身體,好在只是單膝跪地,瞕瞕毫髮未傷,但都嚇si我了T.T


到達醫院,兒科醫生一口咬定不是水痘,亦不是手足口,唔知係乜,便轉介我們睇皮膚科。皮膚科醫生一樣話唔係水痘,解釋我知水痘會出在軀幹上,而非四肢,話係俾野咬,開左「爐石甘洗劑」搽皮膚(粉紅色類似熱痱水)


眼見d疹咁多,點搽都唔係辦法,於是又睇左另一間醫院。急診醫生跟兒科主任都認為是一種過敏反應,建議食藥去控制蔓延。我都同意咁做。總之用左過敏藥之後d疹真係停左,又或者d疹出到咁上下自己停左。


講起過敏,我決定幫瞕瞕做個過敏測試。我找了間設備齊全的私人診所,承惠1000元,抽血化驗後,報告話12類食物中,瞕瞕只有1類唔過敏,其他11類都過敏,即豆類,牛奶,花生,堅果,雞蛋,深海魚,蝦蟹。。。等等,全部都唔食得或少食為妙。講真,個結果比我想像中嚴重多了><


寫到呢度,瞕瞕d疹差唔多好返晒,現在留下了深色的印,等時間退去。









10 則留言:

  1. >.<好心痛,咁多樣敏感有無話係長遠定食小小試下睇下會唔會適應到呀?而家真係好多bb容易對食物敏感,希望暲暲遲d可以適應到果d食物唔會再敏感啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 醫生話咁細個,很容易對很多野過敏。這次測試的結果是顯示這一刻的狀態,只要我們小心點,讓瞕瞕盡可能避開過敏原,也許兩年後,他的免疫系統成熟了,就不再怕的了

      刪除
  2. 哎呀,咁你有冇整親呀? ><"
    噢,原來有咁多唔食得,之前瞕瞕係咪食蛋冇事架? 依家又會話會過敏嘅? 唉....希望冇野啦.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 我個膝頭損左&瘀左,好在無跌親瞕瞕。佢係對鷄蛋過敏,但不是嚴重過敏,就是不可以好似其他bb咁一日食一隻,一個星期一隻都得既。

      刪除
  3. 睇到都心痛,希望瞕瞕唔好再嚇你

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然只是短短兩句留言,我也感受到你的理解和關心,謝謝呀

      刪除
  4. 聽到心都痛埋,係咁周圍睇醫生,點算呀?有咩辦法攪攪佢?祝福你!

    回覆刪除
    回覆
    1. 放心,d疹都差唔多好返晒。至於過敏的問題,唯有日後在飲食上加倍小心。

      刪除
  5. 睇見都心痛呀 >_< 咁多樣食物過敏,咁醫生有咩建議呀?

    回覆刪除
  6. 陰公豬豬~~~~~
    好彩依家冇晒事, 可能嗰一刻抵抗力稍低先會咁
    慢慢調理返身體, 希望瞕瞕好快冇晒事

    回覆刪除