網頁

2014年9月27日 星期六

第一次派手冊,瞕瞕在托兒所表現

我份工要輪班架,呢期夜晚十一點先返到屋企,但朝早八點就送左瞕瞕去托兒所,計落每日同佢相處時間半個鐘都唔知有無。


坐在機場巴士上,經過幾個急速建設中的地盤,望著月隱星稀的夜空,我都會想,唔知今日瞕瞕點呢?乖唔乖呢?有無長大到呢?


莫講話瞕瞕,每當我踏進家門口的時候,連99和老公都訓了,所以沒有人能回答到我的問題。


而不論幾夜或幾累,我都要幫瞕瞕執拾書包內的東西,如換上乾淨手巾仔,補充尿片和食水等,for佢第二朝返學用。同時也會留意下有沒有些通知書的回條要我簽名。


也就在某個深夜,我從瞕瞕的書包裡發現派左手冊仔,解答了我這段日子的疑問。它紀錄了托兒所正式開課以來的教學內容,還有最重要的,瞕瞕的表現。原來每逢星期五都會派手冊,讓我簽名知悉情況後星期一再交回去,往後亦如是。


瞕瞕表現相當不錯,全部評分都是「佳」,唯獨有一項「排隊,走路」暫時未評分,我估係因為瞕瞕現時仲未行得穩陣,但我相信佢應該都會乖既。



當我將這張相片放在Facebook 分享後,又有很多朋友告訴我,佢地的小朋友只得一兩個「佳」,話全佳真係好叻好乖。如果係咁,我又覺得有點意外,都要感謝班主任咁俾面咁欣賞佢。


其實班主任和阿姨也曾這樣口頭評價過瞕瞕,「適應力強,乖,易教,靜下心來可以吸收到很多新知識。」初探校門就能受到導師們如此包容與疼愛,希望瞕瞕會一直做個好孩子,不負她們所望。





9 則留言:

  1. 依間托兒所幾好喎,有個表畀老師同家長評份,又可以清楚小朋友響托兒所個表現同埋學習進度~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,除此之外,托兒所仲有很多話動,多到數之不盡

      刪除
  2. 嘩,瞕瞕好叻呀," 乖,易教" 真係唔係咁易做到,瞕瞕有呢兩方面的特質,叻叻呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝。巨龍都係啦,除了乖,叻,仲非常有氣質,我睇好佢架!

      刪除
  3. c琪, 瞕瞕好乖呀, 你返工時可以放心啦, 我呢排公司都忙, 有時都要OT, 唯有一有時間就拎D相睇下, working mum就係咁, 我地加油啦~

    回覆刪除
  4. 叻仔, 我總覺得瞕瞕係個好懂性嘅小朋友
    將來一定成大器~

    回覆刪除
    回覆
    1. 傻啦,瞕瞕只是個普通的小朋友,但我都想盡力教好佢

      刪除
  5. 瞕瞕叻仔,我都覺得瞕瞕會係一個好聰明嘅小朋友,媽媽教得好!

    回覆刪除
  6. 我都会每天睇一仔的書包会多了什么及收拾下!班主任对瞕瞕的表現,可以令媽媽每天安心工作呢!


    回覆刪除