網頁

2012年6月21日 星期四

名字緣起

話說在細佬個bb差不多出世的日子,他向我展示了幾個用來改名既iphone apps,仲話我遲d都可以用。


個apps原理係輸入姓氏,選擇男仔定女仔,單字或雙字,然後就隨機俾一堆名出黎。











我地都有試下,點知第一個名係:


黎壐蒲

驟眼看個名都幾儒雅,但廣東話的讀音好似”離晒譜”,老公話如果幫bb改呢個名,第時會嬲死我地。我估都係囉。


第二個名係:黎伊道

好似叫人黎e度黎戈度咁,哈哈,爭d笑死我地。我覺得個apps明顯唔適合用來改廣東話讀音既名,純粹娛樂。


不過說回正經,我心目中也已經想好了一個名字。其實名字是父母送給孩子的第一份禮物,真的需要花些心思。老公都認同改名好重要,尤其係男仔,因為佢深信名字會影響一個人的性格,將來與成就。佢話如果生仔,佢會不惜重金搵高人改個吉利既名,如果生女,就交俾我啦。佢既傳統想法係女仔唔駛太叻,驚佢變盛女。


這是一個未知的謎,如果真的生女,叫做黎憬憧(憧讀音聰,not童),憧憬,就是未來的意思,憬憧,倒過來讀順口和好聽一點,這是媽媽為你改的名字。

沒有留言:

張貼留言