網頁

2012年6月26日 星期二

婚禮回顧之接新娘篇



不知道我能不能在有限時間內,寫完成個"回顧紀錄"系列呢?所謂有限時間,就是在有bb前,因為到時一定又有二d野要寫。


老公形容擺酒那一天是曇花一現,不過佢話對黎酒店接我戈part較有印象。我估,可能隔左成晚冇見,佢好期待見到我既樣子呱,同時佢又要統領一班兄弟並肩作戰,士氣激發到最高點,所以難忘。




















我兩個細佬都有份做兄弟,細細佬幫手唱左首歌,聽聞話有震音添,阿詩就放左佢地入黎啦。











雖然我地skip左玩新郎,但仍玩左兩個傳統小遊戲:愛的宣言同搵返對繡花鞋。









感觸既一幕係,父親親手將我交到你手上,你記得以後要一直好好愛錫我啊。














沒有留言:

張貼留言