網頁

2012年6月22日 星期五

婚禮回顧之註冊篇

在澳門結婚的新人,通常註冊同擺酒都係分開兩日的。因為民事登記局既辦工時間係星期一至五,擺酒就揀星期六,日。我地半年之期已排緊期,在2012年3月16日(星期五)正式簽紙,跟住之後戈日擺酒。


我同老公都有邀請親人來觀禮。老公戈邊有佢媽媽,家姐,仲有遠道從澳洲返黎參加我地婚禮既孺姨,uncle,而我戈邊有細佬,弟婦,主要係幫我地渣機影相。好在有佢地,先至有咁多值得留念既相咋。
啱啱入到等待室唔算多人,但等下等下就好多人,差唔多坐滿晒。



個官開始宣讀誓詞,我地有好留心咁聽。






細佬就圍住成張枱走來走去,為左爭取最好的拍攝角度,真係唔話得。


接著是交換戒指。。。YES, I do






揮筆一簽,以後你就是我的人。




我也是你的人。




被宣佈我地係法律上承認既夫妻。


禮成後,我地仲耽閣左個官少少時間,同佢一齊影左張合照。



好在我帶左部LX3黎,室內角度夠晒wide。










沒有留言:

張貼留言