網頁

2012年6月29日 星期五

婚禮回顧之出門入門篇















在緊接的一星期內,我會盡力寫完全部回顧紀錄,我估出多三篇左右。好想報到旅院學院個日文班,展開我人生另一個追求相標。



影完張家族大合照後,係時候起程回男家了。







臨出門前的一刻,父母親講左一些祝福和勉勵的說話,老公低頭留心聆聽。









一出房門,阿詩就幫手打開紅傘。落大堂check-out時,才知道酒店同一日有三位新娘出門呢。其實我同老公都各自有好朋友同日結婚。其中一個bb下個月就出世啦,快到呢,haha。








 
車子都已準備好等我們了,好鍾意上面的玫瑰。
















時代的變遷,我地用花炮代替左炮仗。進門的一刻都有途人圍觀,替我地開心。及後擺完酒回家,同lift的住客見到我地一箱二箱紅色gip,都有同我地輕輕說聲恭喜。這種感覺真的窩心。












 




我地的新房。。。呢張晒左2r出黎做銀包相。





沒有留言:

張貼留言