網頁

2012年6月29日 星期五

婚禮回顧之行大運篇


















































記得拍拖時,老公對"龍環葡韻"呢個地方情有獨鍾,提過結婚日一定要去戈度影外景。







又回到最初的起點,記憶中你青澀的臉,我們終於來到了這一天。。。



老天爺很眷顧我們,落足一星期的雨,唯獨在這個重要的日子裡放晴。



原來坐車時我仲著住件毛毛披肩,回想起三個月前是陰涼帶雨的天氣,而家熱到發顛。一眨眼間時間過得好快,好似已經過左好耐咁。

















同檸檬bb女一樣,其實我都鍾意big day既相多過pre-wedding,因為"真d,人性化d"。我估老公都有同感,佢話"熱鬧d,好玩d"。



只有big day既相先令我有一看再看既衝動,否則都唔會有心機寫呢個回顧系列啦。














老公同一眾兄弟的合照。











我同一眾姊妹的合照。








老公被揍,不過佢好似好開心咁:P







十字架下的留影。









影完第一個景就過左花園仔戈邊。








對比返呢兩張相中的兩個傻瓜,haha。雖然沒有遇上花展,但花圃一年四季都修茸得很美丫。














影師幫我地揀左呢張做光碟既封面,讚喔。










跟住我地又過左樹林戈邊。



是不是很有 "無間道" 同 "他來自江湖" 既feel呢?
 



 





由自己一個人到相遇。











我會一直在你身後,做你堅強而有力的後盾。







好鍾意呢幾張。好似將時光定格左。







 



我地聽從影師建議,行大運只揀左龍環葡韻這一處影相(本來想去埋威尼斯人)。佢承諾會盡佢所能影出唔同角度,的確又冇令我地失望。



趁機介紹下d姊妹先。



1)胡仔
。由細玩到大的死黨,相交逾廿載。未懂事時已跟家裡嚷著,我第時要搵佢做伴娘!母親說你傻架,因住俾佢搶晒你鏡。我唔怕,我對自己有信心!










2)阿詩
。2007年底北京之旅認識既朋友仔,旅程中雖然沒有太深印象,回澳後也極少聯絡,但直至2010年頭因我倆各自失戀的事交深左,在2010-2012年間從不間斷地互相鼓勵。這些就是緣份。






 



3)小山。0係圖書館做野時識既,當時佢係暑期工,我也只是兼職身份。短短一個暑假相處,竟然可以keep到做左咁耐朋友,佢返左上海讀書之後,我地每一天都會用msn聯絡,咩都傾。加上我倆年紀相差七年,可算忘年之交,難得。












4)碧雲表妹。我亦同佢一齊聯手做過姊妹團架。











仲有5)小雲6)iris,可惜因工作關係未能在日間活動出現,好在夜晚都有參加我地的wedding party,仍感謝你們。



再黎介紹下老公d兄弟人馬啦。



1)姐夫。佢負責做我地架花車司機。


 




2)阿滔。老公在英國的同事,而家都返左澳門做野啦。佢個樣勁似我小學同學,經歷亦有幾分相似,只係唔同姓,so that己排除左呢個可能性。








3)Arthur。老公返澳門之後搵到第一份工的同事。佢舊年8月生左個bb,未夠一年又再宣佈有喜。愿你好事成雙。







4)阿濠。我妹夫來的。佢好熱心幫人做兄弟,好鍾意見到人結婚,好鍾意去飲。唔搵佢幫手都唔得。








5)我細佬。佢負責渣架七人姊妹車,幾識搞氣氛的。








6)我細細佬。這臭小子一向以遲到而惡名昭彰,猶幸在我的大日子尚算俾面。








我所有的姊妹都未出閣,拋花球對她們來說是興奮時刻,希望能為妳地帶來好運!










Oh...衷心恭喜阿詩。









龍環葡韻既景色真係好迷人,唔怪得個個都指定黎呢度影結婚相。











阿妹話E張求婚相影得幾靚喎,相片編號仲0岩0岩係我的出生年份,又會咁巧合既?








講到底,真的辛苦晒一班兄弟姊妹同我地一齊影左咁多相,無論幾累都面不改容。









沒有留言:

張貼留言