網頁

2012年6月29日 星期五

婚禮回顧之迎賓篇











所謂迎賓,就是指新人到達酒樓至開席前的一段時間。


這段時間要做既野,包括查看場地報置,試下音樂同成長mv碟是否一切妥當,俾tips各伙記,還有敬茶給其他長輩,跟早到的客人影合照等等。







其實我倆都算"遲到",因為行完大運後,我身邊感覺不適,返屋企休息左一陣,而其他兄弟姊妹則是一早被送到會場,讓她們補妝和吃下午茶。



我同老公到達的時間稍晚,花店都趕住要走了,中間便出現左一個問題,老公個名"Hin"變左"Ain",這其實是酒樓的問題,不過發現得太遲了,設計人名既負責人都已經走埋。老公話唔介意,但可能佢只係唔想我唔開心,最衰都係我啦。。。但原來呢樣野唔係好多人知道。








不過我們很快收拾了心情,盡情投入了現場環境,影左好多靚相相。






backdrop傳統都係這樣子,我想感覺sharp多一點點,揀左彩虹布簾,老公極力贊成,佢話睇落冇咁悶。







花店老闆娘同時力薦我地將拱門做彩色羽毛。好笑既係,屋企人睇返d相之後先知有樣咁既野,仲話點解唔叫佢地去影下相。












i love you,霖霖。You are such a little adorable angel.







本來只是想進麻雀房招呼一下,點知影師好有心機幫我地在這裡影左好多搞笑相。









佢係一個勁有heart的影師,非常懂得利用現場環境,為婚禮攝影帶出故事性。雖然貴左少少,但我真係冇請錯人。













流程尚算順利,準時九時開席,己有百分之九十九客人就座。












沒有留言:

張貼留言